English

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات:

تفاهمنامه همکاری تجاری ایران و اروپا به زودی امضا می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: در راستای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و اروپا تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و برخی کشورهای اروپایی به زودی به امضا خواهد رسید.

تفاهمنامه همکاری تجاری ایران و اروپا به زودی امضا می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، افروز بهرامی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: تفاهمنامه همکاری میان صندوق و برخی کشورهای اروپایی به زودی امضا خواهد شد.

وی با بیان این مطلب اعلام کرد: در راستای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و اروپا تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و برخی کشورهای اروپایی به زودی به امضا خواهد رسید.

بهرامی همچنین تصریح کرد: با توجه به فعال شدن اینستکس ظرف هفته‌های آتی تفاهم‌نامه‌های مذکور می‌تواند ظرفیت‌های جدیدی برای مبادلات تجاری ایران و اروپا در چارچوب اینستکس ایجاد کند.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران همچنین یادآور شد: تبادل اطلاعات اعتباری شرکت‌های ایرانی و اروپایی، همکاری در زمینه وصول مطالبات، بیمه‌های اتکایی یا بیمه مشترک و همکاری‌های آموزشی و فنی از جمله محورهای تفاهم‌نامه های مذکور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه