English

گران‌ فروشی در شرکت مدیران‌ خودرو ادامه دارد/ کدام نهاد یا سازمانی مسئول این نظارت است

شرکت مدیران‌ خودرو مجددا 3 محصول دیگر خود را گران‌تر از نرخ‌های بازار عرضه کرد.

گران‌ فروشی در شرکت مدیران‌ خودرو ادامه دارد/ کدام نهاد یا سازمانی مسئول این نظارت است

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت مدیران‌ خودرو که چند هفته پیش دو محصول MVM X۲۲ اسپورت اکسلنت و MVM X۳۳ خود را تا حدود 30 میلیون تومان گران‌تر از بازار عرضه کرده بود مجددا این اقدام را برای 3 محصول دیگر خود انجام داد. 

این 3 محصول عبارتند از:

خودروی تیگو ۷ در بازار آزاد به قیمت 354 میلیون تومان به‌ فروش می‌رسد این شرکت این محصول را به قیمت 393 میلیون تومان عرضه می‌کند که حدود 39 میلیون تومان با حاشیه بازار اختلاف دارد. 

دومین خودروی MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری است در بازار آزاد به قیمت ۱۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که قیمت آن در نمایندگی ۱۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین آریزو ۵ توربو است که در بازار به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد در حالی که این شرکت این محصول را به قیمت۲۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌کند 

این در حالی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت  طبق مصوبه اعلام کردند که شرکت‌ های خودروسازی باید محصولات خود را در کارخانه‌ های سازنده با پنج درصد کمتر از قیمت های بازار آزاد عرضه کنند.

با توجه به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مسئولیت نظارت بر عملکرد خودروسازان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را بر عهده دارد باید دید چرا نظارتی بر این گران فروشی که به صورت آشکار و رسمی است نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه