English

رئیس کل بانک مرکزی:

توهم برهم خوردن بازار ارز و ملتهب شدن آن رفع شد/ صفر کردن صادرات نفت نیز توهم است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: توهم برهم خوردن بازار ارز و ملتهب شدن آن، که مدام از آن صحبت می شد، با مدیریت بانک مرکزی و اشراف آن بر بازار ارز، برای چندمین بار رفع شد.

توهم برهم خوردن بازار ارز و ملتهب شدن آن رفع شد/ صفر کردن صادرات نفت نیز توهم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی بعد از لغو معافیت‌ های تحریم نفت ایران در یادداشتی نوشت: توهم برهم خوردن بازار ارز و ملتهب شدن آن، که مدام از آن صحبت می شد، با مدیریت بانک مرکزی و اشراف آن بر بازار ارز، برای چندمین بار رفع شد.

صفر کردن صادرات نفت نیز توهم است ولی هر مقدار کاهش در صادرات نفت و معادل ریالی درآمد دولت باید به فوریت از طریق صرفه جویی و کاهش هزینه ها و یا جبران آن از طریق سایر درآمدها و یارانه های پنهان  جبران شود.

صادرات غیرنفتی باید بیش از گذشته تشویق شود. بانک مرکزی سیاست های ارزی خود را در راستای تشویق بیشتر صادرکنندگان به برگرداندن ارز خود به چرخه اقتصاد، تدوین خواهد کرد.

همانگونه که قبلا تاکید کردم امسال برای کشور سالی سرنوشت ساز است، بنابر این بایستی سیاست های اقتصادی و نحوه اداره کشور بر اساس اداره مطلوب این جنگ اقتصادی و کاهش فشار به مردم طراحی و به اجرا در آید. بایستی همه دولت را در نیل به موفقیت یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه