English

بازدید معاون وزیر راه از بندر های فونگ

مدیران ارشد بندر «های فونگ» ضمن استقبال گرم از هیئت سازمان بنادر و دریانوردی ایران گزارشی از ظرفیت‌های و عملکرد این بندر را ارئه کردند.

بازدید معاون وزیر راه از بندر های فونگ

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد راستاد معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به ویتنام از بندر بزرگ های فونگ بازدید کرد و در جلسه ای با حضور مقامات این بندر ظرفیت های تجاری و ارتباطی دو کشور بررسی شد.

بندر «های فونگ» دومین بندر بزرگ ویتنام بعد از بندر هوشیمینه و همچنین بزرگ‌ترین بندر تجاری شمال ویتنام است.

مدیران ارشد بندر «های فونگ» ضمن استقبال گرم از هیئت سازمان بنادر و دریانوردی ایران گزارشی از ظرفیت‌های و عملکرد این بندر را ارئه کردند.

 راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این دیدار ظرفیت‌ها و عملکرد بنادر کشور، برنامه های توسعه ای و دستاوردهای دریایی ایران را تشریح و بر گسترش روابط اقتصادی و استفاده از فرصت های اقتصادی دریامحور موجود در دو کشور تاکید کرد.

در ضمن استقبال طرفین از گسترش همکاری‌ها ابراز امیدواری گردید تا زمینه های فعالیت مشترک فراهم گردد.

پس از پایان این جلسه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه از محیط عملیاتی و توانمندی های بندر «های فونگ» و شرکت های فعال در محیط این بندر بازدید کردند.

لازم به ذکر است در این دیدار، هادی حق شناس؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر ومحمدعلی سعیدی پور مدیر کل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر حضور داشتند.

سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه به ویتنام براساس دعوت رسمی مقامات عالی‌رتبه دریایی  این کشور و با هدف توسعه همکاری‌های بندری و دریایی با توجه به توسعه پر شتاب ویتنام صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه