English

وزیر صنعت عراق؛

خواستار همکاری بخش خصوصی ایران در بازسازی عراق هستیم

عبدالمجید گفت : با بیان اینکه خواستار همکاری بخش خصوصی ایران با طرف عراقی برای بازسازی مناطق آسیب دیده هستیم، تصریح کرد: به دنبال اهداف اقتصادی و سیاسی هستیم تا ضمن لغو هزینه های ویزا در بخش راه و ...همکاری گسترده ای انجام دهیم.

خواستار همکاری بخش خصوصی ایران در بازسازی عراق هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، همایش اقتصادی-تجاری ایران و عراق 18 فروردین با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق به همراه چندتن از وزیران ایرانی و عراقی و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

وزیر صنعت عراق در این همایش با اشاره به اینکه هدف از این دیدارها توسعه همکاری های اقتصادی، فرهنگی و...است، گفت: ما از اهمیت توسعه روابط دو کشور مطلع هستیم که بعد از سفر  آقای روحانی به بغداد سطح روابط ارتقا یافته است. 

عبدالمجید با بیان این‌که سیاست عراق گشودن دروازه گسترده برای بازرگانان ایرانی، افزود: ما به دنبال این هستیم که از این ظرفیت ها به نفع دو ملت استفاده کنیم.

او با بیان اینکه خواستار همکاری بخش خصوصی ایران با طرف عراقی برای بازسازی مناطق آسیب دیده هستیم، تصریح کرد: به دنبال اهداف اقتصادی و سیاسی هستیم تا ضمن لغو هزینه های ویزا در بخش راه و ...همکاری گسترده ای انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه