English

ویژگی های جدید آیفون ۱۱ چیست؟

این آیفون شاید هدفون های بی سیم ایرپاد و همین طور خودگوشی را به طور بی سیم ممکن می کند. پیش از این سامسونگ چنین قابلیتی را به گوشی Galaxy S10 افزوده بود.

ویژگی های جدید آیفون 11 چیست؟

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سی نت، در شرایطی که رقبای آیفون با عرضه گوشی های پیشرفته نسل پنجم می توانند اپل را به چالش بکشند، بعید است  آیفون 2019 با شبکه های مخابراتی نسل پنجم سازگار شود.

شنیده شده که اپل یک سیستم شارژ بی سیم دو طرفه را به آیفون سال 2019 می افزاید. این آیفون که آیفون 11 نام خواهد گرفت شاید هدفون های بی سیم ایرپاد و همین طور خودگوشی را به طور بی سیم ممکن می کند. پیش از این سامسونگ چنین قابلیتی را به گوشی Galaxy S10 افزوده بود.

همچنین گفته می شود آیفون 11 با باتری بزرگتری روانه بازار می شود که احتمالا به معنای افزایش عمر باتری این گوشی خواهد بود. ممکن است اپل یک لنز تازه به دوربین جلویی گوشی آیفون جدید خود بیفزاید و یک لنز تازه عریض را هم برای دوربین پشتی این گوشی در نظر بگیرد. البته مشخص نیست این امکانات به تمامی مدل های تازه آیفون اضافه می شود یا تنها آیفون های گران تر از آنها بهره مند می شوند.

شایعاتی در مورد استفاده از پورت USB-C به جای پرت Lightning هم در آیفون جدید شنیده می شود که هنوز رد یا تایید نشده است. استفاده از نمایشگرهای بهتر OLED در همه مدل ها نیز به علاقمندان وعده داده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی