English

آزادی مشروط رئیس جمهور اسبق کره جنوبی

روز چهارشنبه(15 اسفندماه)، لی میونگ باک رئیس جمهور سابق کره جنوبی پس از گذراندن 1 سال حبس به جرم فساد، به طور مشروط آزاد شد.

آزادی مشروط رئیس جمهور اسبق کره جنوبی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، روز چهارشنبه(15 اسفندماه)، لی میونگ باک رئیس جمهور سابق کره جنوبی پس از گذراندن 1 سال حبس به جرم فساد، به طور مشروط آزاد شد.  

دادگاهی در سئول، با درخواست رئیس جمهور سابق کره جنوبی مبنی بر پذیرفتن قرار وثیقه برای آزادی مشروط، به دلیل وضعیت بد سلامت وی موافق کرده است. دادگاهی دیگر در اکتبر گذشته، لی میونگ باک را به اتهام رشوه و اختلاس به 15 سال حبس محکوم کرده بود.  

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از تصمیم دادگاه در مورد رئیس جمهور سابق کره جنوبی گفته است:"دادگاه به لی میونگ باک دستور داده تا در محل مشخص شده که آدرس رسمی وی است اقامت داشته باشد و فقط با اعضای خانواده و نمایندگان حقوقی دیدار داشته باشد. لی میونگ باک این شرایط را پذیرفته است". 

لی میونگ باک رئیس جمهور سابق کره جنوبی متهم است که از قدرت خود به عنوان رئیس جمهور برای نفع رسانی به شرکت قطعات یدکی خودرو برادرش استفاده کرده و در موردی هم 5 میلیون دلار رشوه از شرکت سامسونگ دریافت کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه