English

مدیرعامل توانیر:

همه مجموعه های صنعت برق آماده خدمت رسانی به مشترکان در ایام تعطیلات هستند

مدیرعامل توانیر گفت: در تمام ایام تعطیلات همه مجموعه های صنعت برق آماده خدمت رسانی به مشترکان هستند.

همه مجموعه های صنعت برق آماده خدمت رسانی به مشترکان در ایام تعطیلات هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر اظهار کرد: براساس تقسیم بندی صورت گرفته در بخش انتقال و فوق توزیع 13 هزار نفر در ایام تعطیلات در محل کار خود حاضر خواهند بود.

متولی زاده ادامه داد:  با توجه به اهمیت این بخش، پرسنل صنعت برق در محل های کار خود حاضر خواهند بود تا شبکه انتقال  و فوق توزیع به عنوان زیرساخت اصلی شبکه برق کشور پایداری خود را حفظ نماید و در صورت وقوع رخدادی غیرمنتظره بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع آن اقدام کرد.

مدیرعامل توانیر همچنین درخصوص بخش توزیع نیز گفت: در بخش توزیع نیز بیش از 15 هزار نفراز همکاران در ایام تعطیلات و لحظه تحویل سال مشغول به کار خواهند بود

متولی زاده افزود: در بخش توزیع  نیز همکاران صنعت برق در واحدهای مربوط به دیسپاچینگ، اتفاقات، اکیپ های عملیاتی و... حضور خواهند داشت.

مدیرعامل توانیر تصریح کرد: در تمام ایام تعطیلات همه مجموعه های صنعت برق آماده خدمت رسانی به مشترکان هستند و در صورت بروز مشکل هموطنان می توانند از طریق تماس با شماره 121، موارد را به همکاران صنعت برق اطلاع دهند.

مدیرعامل توانیر همچنین گفت: در کنار بخش های انتقال، فوق توزیع و توزیع، پرسنل صنعت برق در کلیه نیروگاه ها نیز به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت خواهند بود تا جریان برق به عنوان نبض اصلی زندگی و روشنایی برای هموطنان حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه