English

با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف در بین کارکنان برق فارس:

از نیروگاه گازی شیراز بازدید به عمل آمد

با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف در بین کارکنان برق فارس، به همت پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس و با همکاری دفتر مدیریت مصرف، جمعی از کارکنان شرکت به همراه خانواده، از نیروگاه گازی شیراز بازدید کردند.

از نیروگاه گازی شیراز بازدید به عمل آمد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف در بین کارکنان برق فارس، به همت پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس ( پایگاه بسیج خواهران و پایگاه بسیج برادران ) و با همکاری دفتر مدیریت مصرف، جمعی از کارکنان شرکت به همراه خانواده، از نیروگاه گازی شیراز بازدید کردند.

حسن غلامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس با بیان این مطلب که مصرف بهینه برق یکی از مهمترین اهداف صنعت برق کشور می باشد اظهار داشت: نظر به اینکه اشاعه مصرف بهینه برق در دستور کار شرکت توانیر و برق های منطقه ای سراسر کشور قرار گرفته است این پایگاه مبادرت به برگزاری بازدید از نیروگاه نمودند.

غلامی با اشاره به نحوه برگزاری بازدید از نیروگاه گازی شیراز خاطر نشان کرد: دفتر پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس در راستای فرهنگ سازی مصرف صحیح برق و نحوه تولید انرژی الکتریکی در بین کارکنان و فرزندانشان با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و هماهنگی قبلی و همکاری دفتر مدیریت مصرف برق فارس تعداد ۸۰ نفر از کارکنان و فرزندانشان از نیروگاه گازی شیراز بازدید به عمل آوردند .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس از برق بعنوان کالای اساسی نام برد و تاکید کرد: امروزه برق جزء اساسی ترین کالای ضروری مردم محسوب می شود و زندگی بدون وجود برق امکان پذیر نمی باشد لذا در راستای حفظ منابع و ذخایر کشور نیاز به مصرف مناسب و ترویج فرهنگ صحیح برق می باشد.

وی در ادامه افزود : فرزندان کارکنان برق فارس در بازدید از واحد های سولزر و کرافت نیروگاه شیراز با نحوه تولید انرژی برق و استفاده صحیح آن آشنا شدند.

به گزارش موج، صنعت برق به عنوان صنعتی زیربنایی محسوب می شود که نقش مهمی در توسعه اقتصادی و رفاه جوامع دارد. این انرژی پاک برای اقتصاد در حال توسعه ایران اسلامی اهمیت به سزایی دارد بدیهی است استفاده منطقی از این انرژی حیاتی باعث ایجاد تحولات ساختاری شده و این امر ، فرایند توسعه اقتصادی را تسهیل می بخشد .

مدیریت مصرف برق به معنای مصرف نکردن نیست بلکه صحیح مصرف نمودن است. منظور ما از مدیریت مصرف، کاهش رفاه جامعه نیست بلکه هدف ما کاربرد منطقی و بخردانه از انرژی الکتریکی است. کارایی بیشتر ، هزینه کمتر با استفاده بهینه برق امکان پذیر است.

شایان ذکر است نیروگاه گازی شیراز با ظرفیت تولید ۱۹۶ مگاوات ، شامل ۸ واحد گازی سولزر، فیات، بی‌بی‌سی، بی‌اس‌تی ، کرافت و... می باشد که در بلوار شهید مدرس شیراز مقابل دانشگاه صنعتی واقع شده است. این نیروگاه در سال ۱۳۴۴ تأسیس و در سال ۱۳۴۸ به بهره برداری رسید.

در ادامه فرزندان و کارکنان شرکت برق منطقه ای فارس از دیسپاچینگ منطقه جنوب کشور بازدید نمودند و بمنظور اقامه نماز و صرف ناهار در شرکت برق منطقه فارس حضور یافتند.

گفتنی است در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق یک دستگاه چراغ مطالعه LED مزین به پیام ( برق دائم با مصرف بهینه ) توسط دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف برق فارس به بازدیدکنندگان اهدا شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه