English

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

۵ میلیون لیتر بنزین سوپر روزانه عرضه می شود/مکان یابی جایگاه های سوخت تسهیل شد

محمدرضا موسوی خواه گفت: در نوروز امسال ضمن افزایش جایگاه های سوخت سیار، اپلیکیشنی طراحی شد که مردم بتوانند نوع سوخت و نزدیکترین جایگاه سوخت و امکانات آن را قبل از حضور ارزیابی کنند.

5 میلیون لیتر بنزین سوپر روزانه عرضه می شود/مکان یابی جایگاه های سوخت تسهیل شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در نوروز 98 سفرهای زمینی نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: با توجه به افزایش قیمت بلیت هواپیما و احتمال کاهش مسافرت های خارجی سفرهای زمینی در نوروز 98 افزایش خواهد یافت، بر مبنای همین پیش بینی، بنزین بیشتری برای نوروز 98 مصرف  خواهد شد، از این رو با ذخیره سازی مناسب مردم در تعطیلات نوروزی با کمبود سوخت مواجه نخواهند شد.

محمدرضا موسوی خواه با بیان اینکه پیش بینی مصرف بنزین در روزهای نوروز میانگین روزانه ١٠٧ میلیون لیتر در نظر گرفته شده است، افزود: این برآورد نسبت به میزان مصرفی بنزین در نوروز 97 رشدی ١٢ درصدی داشته است که متناسب با احتمال افزایش سفرهای امسال در نظر گرفته شده است، در راستای این برنامه ریزی تعداد ایستگاه های پمپ بنزین سیار نیز در مسیرهای پرتردد و گلوگاه ها پیش بینی شده است.

او با تاکید بر اینکه امسال عرضه بنزین سوپر بیش از مصرف بوده است، تصریح کرد: مصرف این سوخت روزانه 3.5 میلیون لیتر بوده که با توجه به اینکه پالایشگاه اصفهان و اراک این نوع سوخت را تولید می کنند به عرضه 5 میلیون لیتر در روز رسانده ایم و قرار است تولید پالایشگاه بندرعباس نیز به آن اضافه شود.

موسوی خواه با تاکید بر اینکه ۲۵ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ روزانه در کشور تولید و توزیع می‌شود، اظهار کرد: برای تسهیل سوخت رسانی به مردم اپلیکیشنی نیز طراحی و راه اندازی شده است که مردم می توانند بر روی گوشی های هوشمند خود نصب و برای جستجوی نوع سوخت و نزدیکترین جایگاه سوخت و امکانات جایگاه های سوخت رسانی آن ها و... از آن در نقاط مختلف کشور استفاده کنند. همچنین از طریق اپلیکیشن های گوگل مپ و ویز نیز قابل دسترسی است.

او با بیان اینکه نظارت ها در تعطیلات نوروز افزایش چشم گیری خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین در تعطیلات نوروز به مشکلات و شکایات مردم درباره خدمات سوخت رسانی رسیدگی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه