English

معاون وزیر راه و شهرسازی؛

رعایت اچ اس یی در پروژه های دولتی الزامی شود

علیزاده گفت: در آیین نامه های بالادستی کشور باید به راهبردهای اچ اس یی برسیم که الزامات اجرا نیز تعیین کنیم و در گام نخست باید رعایت آن در پروژه های دولتی اجرای شود و بعد از آن با کمک شهرداری ها پروژه های بخش خصوصی موظب به رعایت اچ اس یی شوند.

رعایت اچ اس یی در پروژه های دولتی الزامی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست با اشاره به اینکه پیاده سازی اچ اس یی و کیو ای نزدیک به 5 درصد به هزینه ها اضافه خواهد کرد، گفت: در پروژه های مصلی در پیشنهاد مناقصه بحث اچ اس یی، کیو ای وجود دارد و همین مسئله باعث شد سازه های این پروژه را بدون حادثه انجام دهیم و این مسئله ناشی از آن بود که پیش از اجرا کمیته ارزیابی تشکیل و کارگران آموزش داده شدند. همچنین در پروژه توسعه ساختمان مجلس ارزیابی اچ اس یی وجود دارد و پروژه هم اکنون در حال انجام است.

علیزاده با بیان اینکه زمانی مقررات اچ اس یی موفقیت آمیز خواهد بود که به درستی اجرا شوند، گفت: تا زمانی که در صلاحیت مهندسین مشاور و پیمانکار اچ اس یی لحاظ نشود اقدام موثری انجام نخواهد شد.

او با بیان در تشخیص صلاحیت و ارزیابی کیفیت کار پیمانکاران موضوع اچ اس ای باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: در آیین نامه های بالادستی کشور باید به راهبردهای اچ اس یی برسیم که الزامات اجرا نیز تعیین کنیم و در گام نخست باید رعایت آن در پروژه های دولتی اجرای شود و بعد از آن با کمک شهرداری ها پروژه های بخش خصوصی موظب به رعایت اچ اس یی شوند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه