English

محمدغرضی؛

اتکا به جوانان صنعت کشور را رونق بیشتری خواهد داد

وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن گفت: با اتکا به جوانان می توانیم صنعت کشور را رونق بیشتری دهیم.

اتکا به جوانان صنعت کشور را رونق بیشتری خواهد داد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمحمد غرضی عصر امروز در آیین بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس در سالن شهید مطهری سمنان گفت: احدی نمی‌تواند در اقتدار ملت ایران تردید کند چرا که این توانایی‌ها و استعدادهای ملت است که کشور را اداره می‌کند.

وی با بیان اینکه آنها که به فناوری، صنعت و استعدادهای خارج از کشور متکی هستند سخت در اشتباه‌اند گفت: بدون وابستگی و با تکیه‌ بر استعدادهای موجود می‌توانیم به فناوری‌های روز دنیا دست‌ یابیم.

وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن اظهار داشت: فناوری مخابرات از جمله مهم‌ترین فناوری‌های روز دنیا است که ایران با اتکا به استعدادها و جوانان متخصص خود به این مهم مجهز شده است و توان رقابت با کشورهای پیشرفته را دارد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های اصلی مبارزات انقلابی در دستان مهندسان بوده و این نقش مهم پس از انقلاب همچنان ادامه دارد، گفت: باید قدردان مهندسان جوانی بود که فعالیت‌های فنی مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 داشته‌اند.

غرضی به نقش سپاه در امنیت کشور اشاره کرد و گفت: تشکیل این نهاد به‌منظور دفاع همه‌جانبه از کشور به پیشنهاد جامعه مهندسان و به‌فرمان امام خمینی(ره) بوده است.

وی افزود: ما تشکیل سپاه پاسداران را آن زمان که کودتا کشور را تهدید می‌کرد به امام پیشنهاد دادیم و ایشان پس از یک دقیقه دستوری مبنی بر تشکیل سپاه را صادر کردند و خود بنده این دستور را به‌منظور رساندن به مجلس به مرضیه دباغ تحویل دادم.

غرضی تفکرات مهندسان را قوی‌تر از تفکرات سیاسیون دانست و گفت: مهندسان به فکر خدمت و سیاسیون به دنبال کسب امتیاز هستند و این تفاوت نشان از برتری مهندسان است.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که به حرف مهندسان گوش‌داده نمی‌شود این است که این قشر قدرت سیاسی را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه