English

عضو فقهای شورای نگهبان خطاب به مسئولان:

دهه پنجم انقلاب مسئولیت ها را به جوانان واگذار کنید

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: دهه پنجم انقلاب، فرصت واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان کارآمد است.

دهه پنجم انقلاب مسئولیت ها را به جوانان واگذار کنید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 26 بهمن ماه با بیان این که مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه خود از نظام مقدس انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساندند، اظهار کرد: جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمنی استکبار با ملت ایران را به دنبال داشت و آنها را برای جهانیان رسوا کرد.

وی با اشاره به اقدام تروریستی در جنوب شرق کشور و شهادت جمعی از پاسداران حافظ امنیت، افزود: این اقدام بزدلانه دشمنان از روی ناتوانی و عصبانیت بود و قطعاً پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه به صدور بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این بیانیه هم ناظر به گذشته انقلاب اسلامی و مسیر چهل‌ساله کشور است و هم روشن‌کننده و چراغ راه آینده انقلاب خواهد بود.

آیت الله مدرسی تبیین و توضیح مطالب عنوان‌شده در بیانیه ای مقام معظم رهبری را ضروری دانست و بیان کرد: بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب باید توسط نخبگان ، قشر جوان و اقشار مختلف مردم که دغدغه انقلاب و آینده نظام‌ را دارند، موردبحث و بررسی قرار بگیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام، تأکید کرد: مسئولین باید به‌طور ویژه به این توصیه‌ها و نکات رهبری در عمل توجه جدی کرده و دهه پنجم انقلاب را فرصتی مناسب برای واگذاری جایگاه‌های اجرایی به جوانان انقلابی و کارآمد بدانند.

وی افزود: در این راستا همه مسئولان باید تلاش کنند تا وظایف اجرایی را به قشر جوان انقلابی و کارآمد واگذار کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی