English

وزیر ارتباطات خبر داد:

پیامک خبر جعلی قطع شدن یارانه بقصد ربودن اطلاعات به ۷۸ هزار نفر ارسال شده بود/ جزای قانونی در انتظار متخلفان است

وزیر ارتباطات ابراز داشت: جزای قانونی در انتظار متخلفانی است که بقصد ربودن اطلاعات افراد اقدام به ارسال خبر جعلی قطع شدن یارانه آنها کرده بودند.

پیامک خبر جعلی قطع شدن یارانه بقصد ربودن اطلاعات به ۷۸ هزار نفر ارسال شده بود/ جزای قانونی در انتظار متخلفان است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: اخیرا پیامکی از سوی کلاهبرداران به ۷۸ هزار نفر ارسال شده که با خبر جعلی قطع شدن یارانه، اطلاعات آنها را به سرقت ببرند.

وی توضیح داد: وزارت ارتباطات و پلیس فتا سریعا متوجه این کلاهبرداری شدند و با بستن سرشماره و سایت کلاهبردار، اطلاع رسانی های لازم پیامکی را انجام دادند.

آذری جهرمی گفت: جزای قانونی در انتظار متخلفان است.

به گزارش موج، به تازگی پیامکی مبنی بر اینکه «یارانه شما قطع شده است و برای فعال سازی به لینک yaranehe.com مراجعه کنید» به برخی مشترکان تلفن همراه ارسال شده است.

در این باره با پیگیری های پلیس فتا و وزارت ارتباطات، سرشماره و سایت کلاهبرداری مسدود شده و پیامکی با این عنوان که «هموطن گرامی، پیامک ارسالی از شماره ۳۰۰۰۴۷۴۷۴۷۶۰۲۴ با عنوان قطع یارانه شما جعلی و به قصد سرقت اطلاعات کارت بانکی شما بوده است، در صورت ورود به سایت سریعا نسبت به تغییر رمزهای کارت خود اقدام کنید» به مشترکان تلفن همراه ارسال شده است.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: بهتر است هر چه سریعتر فرآیندهای مرتبط با یارانه در دولت همراه قرار بگیرد تا شاهد این گونه کلاهبرداری ها نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سید احمد

    این بار هم از شماره موبایل 09302116186پیامک یارانه شما قطع شد به لینک زیر مراجعه کنید http://sabaddolti.xyz ارسال شده ، به کجا باید شکایت کنیم؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه