English

لاریجانی:

رویکرد نظام، آبرسانی و برق رسانی به نقاط محروم است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه رویکرد نظام، آبرسانی و برق رسانی به نقاط محروم است اما بر اساس سیاست یاد شده بارگذاری مدیریت انرژی و قیمت گذاری آن طوری باشد که امکان بهره مندی مناسب مردم افزایش یابد.

رویکرد نظام، آبرسانی و برق رسانی به نقاط محروم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح پست برق 230.63 کیلوولتی سراب گفت: امروز برای ایران استفاده از امکانات و منابع مختلف داخلی بسیار مهم است.

وی افزود: وزارتخانه ها باید روی این موضوع حساس باشند و مجلس نیز برای تحقق آن کمک می کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت طرح نفلین سینت سراب اظهار داشت: آلومینیوم از جمله کالاهای در فهرست تحریم های آمریکا علیه ایران است و در واقع تولید آلومینا از صنایع راهبردی به حساب می آید .

لاریجانی با بیان اینکه منایع آلومینا در ایران و جهان محدود است اما در آذربایجان و شهر سراب به وفور یافت می شود، گفت: با وجود نیاز به سرمایه گذاری سنگین برای استخراج و تولید آن، این طرح ارزش اجرا دارد.

وی با اشاره به زمان بر بودن اجرای طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت تاکید کرد: باید تلاش شود خیز آخر برای بهره برداری از این طرح بسیار مهم برداشته شود تا شاهد بهره برداری از آن باشیم.

لاریجانی با بیان اینکه خوشحالم که عزمی برای اجرای این پروژه شکل گرفته است، افزود: علاوه بر مسایل راهبردی یاد شده، افتتاح پست 230.63 مگاواتی در تعادل بخشی میزان نیاز برق سراب و آذربایجان شرقی نیز موثر است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما در مسایل مربوط به آب و برق، حرکت به سمت مصالح اجتماعی بوده و بر این اساس تقاضا را باید مدیریت کنیم که سیاست درستی است.

لاریجانی افزود: اگرچه رویکرد نظام، آبرسانی و برق رسانی به نقاط محروم است اما بر اساس سیاست یاد شده بارگذاری مدیریت انرژی و قیمت گذاری آن طوری باشد که امکان بهره مندی مناسب مردم افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی