English

وزیر اقتصاد در مراسم تجلیل از وزارت اقتصاد با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند ایثارگری

فرهاد دژپسند گفت: امروز آمریکا تنهاست و تنها تعداد اقلیتی پشت او هستند، اما از تمام ابزارهای خود برای از پا درآوردن ایران استفاده خواهد کرد که انشالله این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد. بنابراین امروز به ایثارگری برای دوام این انقلاب روی بیاوریم و گاهی از حق خود در این زمینه بگذریم.

مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند ایثارگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر اقتصاد و امور دارایی در مراسم تجلیل از وزارت اقتصاد به عنوان دستگاه برتر برای ارائه خدمات به ایثارگران با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: جایگاه حضرت فاطمه الزهرا را نمی توان به سادگی بیان کرد و توصیف شهید بهشتی که می فرماید فاطمه فاطمه است توصیف کاملی است که می خواهد ویژگی شخصیتی ایشان را به ما نشان دهند. امروز نیز به مناسبت روز ایثارگری از وزارت اقتصاد به عنوان دستگاه برتر در این زمینه انتخاب شده که نشانه عملکرد خوب یک سال گذشته است.

فرهاد دژپسند با بیان اینکه در گذشته در ایثار رنگ و سن نبود، زیرا هدف واحد بود، افزود: در چهارصدسال سال گذشته نتیجه ای که از ایثارگری جنگ بدست اند بی نظیر بود، زیرا جنگ روانی، جنگ فیزیکی و... بود. بنابراین امروز اگر به این فکر کنیم که شرایط بدست آمده در نتیجه چیست، قدردان خواهیم بود، هرچند ایثارگران نیازمند کمک ما نیستند. در آن زمان ایثارگر برای خط مقدم حتی پوتینی نمی برد که برای جامعه نیاز ایجاد شود. امسال نیز به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب جشن گرفته می شود.

دژپسند با بیان اینکه امروز باید مصدایق ایثارگری بکار گرفته شود، تصریح کرد: امروز آمریکا تنهاست و تنها تعداد اقلیتی پشت او هستند، اما از تمام ابزارهای خود برای از پا درآوردن ایران استفاده خواهد کرد که انشالله این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد. بنابراین امروز به ایثارگری برای دوام این انقلاب روی بیاوریم و گاهی از حق خود در این زمینه بگذریم. 

او با بیان اینکه امروز با ایثار باید تاب آوری اقتصاد کمک کنیم، افزود: ایثار به معنی این است که صادر کننده ای صادر می کند نباید از واردکردن درآمد ارزیش دریغ کند، یا تولید کننده در زمینه تولید محصول رویکرد ایثارگری داشته باشد و مؤدی مالیاتی با این رویکرد درگیر اتفاق شوم قرار مالیاتی شود و اگر قبلا انجام داده اگر امروز بخواهد انجام دهد باید تنش بلرزد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه