English

رییس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با موج؛

اقدامات بی ثمر برای کاهش قیمت مرغ/توزیع مرغ منجمد دولتی تاثیری در کاهش قیمت ها نداشت

رییس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: افزایش قیمت جوجه یک روزه و نهاده ها و همچنین هزینه های حمل و نقل باعث شده قیمت تمام شده برای مرغدار بالا رفته و قیمت ها گران شود.

اقدامات بی ثمر برای کاهش قیمت مرغ/توزیع مرغ منجمد دولتی تاثیری در کاهش قیمت ها نداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، قیمت مرغ در اولین روز هفته با افزایش قیمت همراه بود و به بیش از 14 هزار تومان رسید.

با افزایش قیمت مرغ، موج نارضایتی بسیاری از شهروندان که این روزها با انواع مشکلات و گرانی‎ های دست و پنجه نرم می‎کنند به اوج خود رسید.

مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ به دلیل کاهش تولید است، اظهار کرد: گران شدن قیمت جوجه یک روزه و نهاده ها و همچنین هزینه های حمل و نقل باعث شده قیمت تمام شده برای مرغدار بالا رفته و قیمت ها گران شود.

وی  با اشاره به اینکه چه اقداماتی برای کاهش قیمت مرغ صورت گرفته است، گفت: پشتیبانی امور دام و اتحادیه پرنده و ماهی برای متعادل سازی و مقابله با گرانی قیمت مرغ در بازار شروع به توزیع مرغ منجمد دولتی کیلویی 8 هزار و 900 تومان در سراسر کشور کرد که تاثیری در کاهش قیمت ها نداشت و هیچ اقدامی به غیر از توزیع گوشت مرغ منجمد از سمت نهادهای مرتبط صورت نگرفته است.

یوسف  خانی بیان کرد: مرغ زنده در حال حاضر 9 هزار و 500 تومان است و با قیمتی که وزارت جهاد گفته تطابق ندارد.

نظارت باید در مرغداری ها انجام شود

وی در خصوص اینکه سازمان های نظارتی چه کاری برای کاهش قیمت مرغ انجام داده اند، گفت: سازمان های نظارتی دارند نظارت خود را انجام می دهند، اینکه موفق هستند یا خیر را مسوولان مربوط باید پاسخ دهند.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی در پایان با بیان اینکه نظارت باید در مرغداری ها انجام شود، گفت: مرغداری ها دارند مرغ را با قیمت بالا عرضه می کنند که آنها هم دلایل خود را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه