English

امضای تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی و استانداری سمنان

هم زمان با سفر رئیس جمهور به استان سمنان، بانک کشاورزی و استانداری برای اجرای 61 طرح کشاورزی و صنایع تبدیلی در قالب سرمایه ثابت و در گردش جمعا به مبلغ 2373 میلیارد ریال تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی و استانداری سمنان

  به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سمنان، در قالب این تفاهم نامه که روز دوشنبه 26 اذرماه در نهاد ریاست جمهوری با حضور دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به امضای روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و سرپرست استانداری سمنان رسید، با اختصاص مبلغ 2373 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبار طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و منابع داخلی این بانک ، 33طرح تولیدی با دریافت تسهیلات سرمایه ثابت به میزان 1893 میلیارد ریال و تعداد 28 طرح با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ 480 میلیارد ریال با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال و توسعه ظرفیت های تولید کشاورزی و صنایع تبدیلی در نقاط مختلف استان سمنان اجرا خواهد شد.

این گزارش می افزاید بر اساس این تفاهم نامه، تامین مالی طرح های مختلفی از قبیل کشت گلخانه ای، پرورش ماهی، دامپروری، فراوری تخم مرغ،احداث سردخانه ، صنایع غذایی و بسته بندی و ... در تعهد بانک کشاورزی قرار گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه