English

روح اله خدارحمی:

کارآمدی بانک کشاورزی افزایش یافته است

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: میزان کارآمدی بانک کشاورزی در حال حاضرافزایش یافته و به انتظارات بخش کشاورزی پاسخ مثبت داده است.

کارآمدی بانک کشاورزی افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،خدارحمی روز دوشنبه 26 آذر ماه در جمع مسئولان حراست مدیریت های شعب این بانک در استان ها با اعلام مطلب فوق، افزایش قابلیت و توانمندی بانک کشاورزی را وظیفه کارکنان این بانک معرفی کرد.

 وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی بین بانک های کشور بالاترین سطح رشد را داشته است و رشد  سپرده ها و پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی در مسیر تحقق قرار دارد،یادآور شد: این بانک از گذشته تا کنون، سازمانی خدمتگذار و موثر در بین نهادها و دستگاه های کشور بوده و همواره جایگاه خوبی داشته است و البته برنامه ریزی های دقیقی انجام گرفت تا مانا و مقتدر به فعالیت خود برای توسعه و افزایش تولید در بخش کشاورزی ادامه دهد.

خدارحمی با بیان اینکه بانک کشاورزی امروز در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت است و به مدد تلاش، ابتکار و پیگیری کارکنان به یک بانک کامل تبدیل شده است افزود:خدمات و فعالیت های این بانک توسعه یافته و قدم های بزرگی برای توسعه و پیشرفت برداشته شده است به گونه ای که از لحاظ توسعه فعالیت های بانکی، امنیت، دقت و سرعت تراکنش ها جزو بانک های تراز اول کشور به شمار می آید.

وی با اشاره به نقش حمایتی بانک کشاورزی از تولید در بخش کشاورزی خاطر نشان کرد: امروز کمتر واحد تولیدی فعال در این بخش را سراغ داریم که اعتبارات بانک در شکل گیری آن نقش نداشته باشد.

خدارحمی خدمت در چنین سازمانی را که به فعالیت کارکنان ارزش می بخشد،مایه مباهات دانست و گفت: میزان کارآمدی بانک کشاورزی در حال حاضرافزایش یافته و به انتظارات بخش کشاورزی پاسخ مثبت داده است.

وی با بیان اینکه با خدمت ارزشمندی که ارائه می دهیم می توانیم رضایت مردم را جلب کنیم اضافه کرد: صرفه جویی و کاهش هزینه ها از مواردی است که بر آن اصرار داریم و تلاش در جذب منابع ارزان قیمت، کمک به ترویج رقابت سالم در فعالیت های بانکی و همچنین رعایت موازین و قوانین در جذب سپرده ها از دیگر ضرورت ها است.

مدیرعامل بانک کشاورزی افزایش ضریب سلامت در کار را از دیگر ویژگی های این بانک بر شمرد و با تأکید بر ضرورت حفظ و مراقبت آن در برابر مخاطرات موجود خاطر نشان کرد:در شرایط کنونی که در عرصه بین الملل و در مواجهه با موج سنگینی از بدعهدی های دشمنان نظام قرار داریم باید از فضای موجود که نوسانات ارزی مهار شده است، با تدبیر به حفظ آرامش در میان همکاران و مشتریان کمک کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان حراست برای ایجاد و حفظ امنیت، نظم و اطمینان تصریح کرد: ایجاد امنیت و اطمینان با راهکارهای اثربخشی از جمله ایفای نقش مشاوره ای و گسترش ارتباطات دوستانه با همکاران و مشتریان محقق می شود  ضمن اینکه جدیت در انجام و پیگیری امور بر تحقق اهداف این حوزه کمک خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه