English

مدیر اجرایی نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی

حضور ۴ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی تهران

علیرضا صدر زاده گفت: تاکنون شرکت های از 4 کشور ترکیه، چین، آلمان و فرانسه در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری ثبت نام کرده اند

حضور 4 کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های آبیاری با اشاره به رشد 12 درصدی حضور شرکت های در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه سال گذشته گف: در حال حاضر 170 شرکت داخلی در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

علیرضا صدر زاده با بیان اینکه تعاونی ها حضور گسترده ای در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات تهران داشته اند، تصریح کرد: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی 50 درصد هزینه حضور تعاونی ها برای حضور در نمایشگاه را به عهده گرفته است و این موضوع به حضور تعاونی ها کمک کرده است.

او با بیان اینکه باوجود تحریم شرکت های خارجی استقبال خوبی از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی تهران داشته اند، اظهار کرد: تاکنون شرکت های از 4 کشور ترکیه، چین، آلمان و فرانسه در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری ثبت نام کرده اند.

صدر زاده با بیان اینکه این نمایشگاه از 21 تا 25 دی ماه برگزار می شود، گفت: تا زمان شروع نمایشگاه امکان ثبت نام برای شرکت های داخلی و خارجی وجود دارد، به همین دلیل در آن زمان حضور شرکت ها افزایش خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه