English

معیری در پاسخ به موج؛

کاهش ۳ میلیون لیتر قاچاق روزانه سوخت

رییس سازمان مبارزه با قاچاق کالا و سوخت گفت: پیش از این بین 10 تا 15 میلیون سوخت از کشور سوخت قاچاق می شد که با اقدامات خوب وزارت نفت و هماهنگی سایر دستگاه ها نزدیک به 3 میلیون قاچاق روزانه سوخت کاهش یافته است.

کاهش 3 میلیون لیتر قاچاق روزانه سوخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ، رییس سازمان مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در حاشیه جلسه با وزیر کشور در ساختمان این وزارتخانه در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره تاثیر اقدامات اخیر دولت بر قاچاق سوخت گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از قاچاق سوخت در نوار مرزی کشور و از طریق مشتقات نفت و گاز است که پیش از این عدد 10 تا 15 میلیون لیتر برای قاچاق روزانه سوخت اعلام کرده بودیم که در چند ماه گذشته با اقدامات خوب وزارت نفت و هماهنگی سازمان های دیگر نزدیک به 3 میلیون لیتر از میزان قاچاق روزانه کاسته شده است.

او درباره سایر مصوبات اخیر درباره قاچاق سوخت، افزود: قرار است قیمت تعادلی سوخت در نوار مرزی کشور اجرا شود که بر مبنای آن قیمت های متفاوتی برای سوخت در سراسر مرزها عرضه می شود.

معیری همچنین با اشاره به اینکه بخشی از قاچاق سوخت مربوط به خودروهای ترانزیتی می‌شود، تصریح کرد: قرار است وزارت نفت زیرساخت های مناسبی در نوار مرزی کشور ایجاد کند که بر مبنای آن خودروهای ترانزیتی رصد و مانع قاچاق سوخت از طریق آنها شود.

رییس سازمان مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با اشاره به سایر راههای مقابله با قاچاق سوخت، گفت: در حال حاضر علاوه بر اینکه بخشی از مشتقات نفت و گاز قاچاق می شود کارت سوخت در مناطق مرزی یکی از عوامل موثر در قاچاق سوخت بوده به همین دلیل قرار است پلاک گذاری خودروهای جدید به همراه کارت سوخت  باشد و کارت سوخت خودروهای اسقاطی نیز باطل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه