English

رکورد جدید مالیات با پرداخت ۷۵ میلیارد پوند زده شد

رکورد جدید مالیات با پرداخت 75 میلیارد پوند در انگلستان زده شده این در حالی است که بیشترین پرداخت مالیات در این کشور به بخش شهری مربوط می شود.

رکورد جدید مالیات با پرداخت 75 میلیارد پوند زده شد

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، در سال مالی اخیر، شرکت‌های خدمات مالی با پرداخت ۷۵ میلیارد پوند رکورد جدید مالیات زده شد، این درحالی است  که مدیران شهری هشدار می‌دهند یک برگزیت بی‌برنامه می‌تواند حفره بزرگی در میزان وصول مالیات ایجاد کند.

 طبق تحقیقات شرکت مشاور پی‌دابلیوسی و سازمان شهری لندن، که دولت محلی این منطقه برای امورمالی است، کل مالیات دریافت شده امسال تا پایان ماه مارچ، ۴ درصد از رقم ۷۲.۱ میلیارد پوند سال گذشته بیشتر شده است.

 ثبت رکورد امسال درحالی است که سال گذشته هم میزان مالیات جمع‌آوری شده رکورد زده بود.

 بخش شهری، بیشترین مالیات را در انگلستان پرداخت می‌کند و یک دهم کل مالیات‌های پرداخت شده انگلستان از این بخش تامین می‌شود.

 در همین زمان تحلیل‌گران هشدار دادند که برگزیت بی‌برنامه می‌تواند منجر به از دست رفتن هزاران متخصص بخش مالی و انتقال میلیاردها پوند سرمایه به خارج از انگلستان شود.

 در ۱۱ دسامبر، قانون‌گذاران خود را برای رای‌گیری حیاتی در مورد توافق خروج انگلستان از اتحادیه اروپا آماده می‌کنند. شرکت‌های شهری انگلیس نگرانند که تصویب نشدن این توافق منجر به آشفتگی سیاسی در انگلیس شده و در ماه مارچ آینده، این کشور بدون به دست آوردن توافق تجاری، از اتحادیه اروپا خارج شود.

 میزان مالیات پرداختی شرکت‌های صنعتی در سال مالی منتهی به مارچ ۲۰۱۸، بیش از یک پنجم جهش کرد و به ۱۴.۱ میلیارد پوند رسید. این میزان در سال گذشته ۱۱.۶ میلیارد پوند بود.

 مالیات‌های پرداختی کارگران انگلستان، در همین دوره به ۳۲.۹ میلیارد پوند رسید که بیشترین سهم مالیات پرداخت شده را به خود اختصاص داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه