English

شیائومی Mi Mix ۳ با دوربین کشویی و نسخه ۵G معرفی شد

شیائومی پس از چند روز تبلیغات گسترده درباره محصول جدید خود، بالاخره Mi Mix 3 را با دوربین کشویی و نسخه 5G به صورت رسمی رونمایی کرد.

شیائومی Mi Mix 3 با دوربین کشویی و نسخه 5G معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج؛ پس از اخبار شایعه‌ها، خبرهای فاش شده و تیزرهای بسیار، بالاخره شیائومی Mi Mix 3 را به صورت رسمی معرفی کرد. این پرچمدار جدید شرکت چینی شیائومی با دوربین سلفی مکانیزم کشویی مغناطیسی، اجزای داخلی رده بالا و چهار دوربین (دو دوربین در هر طرف) تولید شده است.

شیائومی Mi Mix 3 با نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED تولید شده اس و شرکت سازنده آن ادعا می‌کند نسبت بدنه به نمایشگر آن 93.4 درصد است و رزولوشن صفحه نمایش آن +FHD است. قسمت پشتی این دستگاه با یک حالت کشویی مغناطیسی طراحی شده است که وقتی باز می‌شود دوربین‌های 24 و 2 مگاپیکسلی دوگانه سلفی دیده می‌شوند. سنسور اصلی این دوربین ساخت شرکت سونی با مدل IMX576 است که شیائومی ادعا می‌کند به سایز پیکسل 1.8 میکرومتر می‌رسد. قدرت این دوربین در شرایط نور کم محیطی به 6 مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند.

دوربین دوگانه دیگر این دستگاه در پنل پشتی آن قرار دارد. این دوربین‌ها دو سنسور 12 مگاپیکسلی هستند. سنسور اصلی این دوربین با مدل IMX363 سونی در Mi Mix 3 قرار داده شده‌ است و سایز پیکسل آن 1.4 میکرومتر و دیافراگم آن f/1.8 است در حالی که سنسور دوم تله‌فوتوی این گوشی هوشمند دارای دیافراگم f/2.4 است و سایز پیکسل آن 1.0 میکرومتر است.

Mi Mix 3 یک حالت شبانه جدید را به دوربین خود آورده است که به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر تحت تأثیر زیاد در دست قرار گرفتن به ثبت رساند. این حالت همان فناوری است که هوآوی در ابتدای سال برای گوشی‌های خود معرفی کرده بود. شیائومی حتی تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های Mi Mix 3 و P20 Pro را کنار هم قرار داده است و آن‌ها را با هم مقایسه کرده است و ثابت کرده است که دوربین شیائومی رقیب خود را شکست می‌دهد. دوربین Mi Mix 3 دارای قابلیت‌های تشخیص منظره از طریق هوش مصنوعی هم هست. لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی همچنین قابلیت فیلمبرداری با سرعت 960 فریم در ثانیه و به صورت اسلو-مو معرفی کرد که به کمک موتور هوش مصنوعی دستگاه می‌توان روی آن موسیقی متن پس زمینه گذاشت.

گوشی پرچمدار جدید شیائومی با چیپست پردازنده Snapdragon 845 همراه با تنوع رم‌های 6،8 و 10 گیگابایتی و حافظه‌های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی تولید شده است. هیچ اسلاتی برای وارد کردن حافظه جانبی برای Mi Mix 3 در نظر گرفته نشده و جک 3.5 میلیمتری صدا هم از این گوشی حذف شده است. این دستگاه با فناوری شارژ سریع و پورت USB-C شارژ می‌شود و یک شارژر بی‌سیم 10 واتی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

Mi Mix 3 یک ورژن 5G هم خواهد داشت که احتمال عرضه آن در سه ماهه اول 2019 وجود دارد. شیائومی تأیید کرد که این ورژن برای اروپا عرضه خواهد شد و هیچ اشاره‌ای به دیگر بازارهای جهان نکرد. شیائومی Mi Mix 3 با رابط کاربرای پیش فرض MIUI 10 عرضه خواهد شد و یک دکمه در سمت چپ آن تعبیه شده است تا دستیار هوشمند Xiao AI را فعال کند. این دستیار هوشمند فقط به زبان چینی صحبت می‌کند در نتیجه این گوشی برای خارج از چین طراحی نشده است.

این گوشی قرار است با سه رنگ سبز، آبی و مشکی به بازار عرضه شود. قیمت این گوشی هوشمند در حالت پایه 474 دلار و در بالاترین حالت 575 دلار قیمت خواهد داشت. همه ورژن‌های این گوشی هوشمند با یک شارژر 10 واتی بی‌سیم داخل جعبه خود عرضه خواهند شد.

ورژن حافظه رم 10 گیگابایتی به نام Forbidden City شناخته خواهد شود و با رنگ آبی متفاوتی عرضه خواهد شد. این ورژن گوشی با یک مجسمه طلایی مخلوق افسانه‌ای چینی روی جعبه آن عرضه خواهد شد و قیمت آن به 720 دلار خواهد رسید.

گفتنی است، پیش‌فروش Mi Mix 3 شیائومی از امروز برای ورژن‌های معمولی آغاز شده است و از تاریخ اول نوامبر عرضه آن‌ها آغاز خواهد شد. مدل لاکچری Forbidden City هم تا آخر ماه نوامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه