English

در مقایسه با سال گذشته اعلام شد

نرخ درآمدهای نفتی ۶۱ درصد افزایش یافته

محمدباقر نوبخت رقم تحقق درآمدهای مالیاتی و حقوق گمرکی را درحالی 55 درصد اعلام کرد که نرخ درآمدهای نفتی 61 درصد رشد بیشتری نسبت به سال قبل داشته است.

نرخ درآمدهای نفتی 61 درصد افزایش یافته

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر نوبخت در گردهم‌آیی مشترک فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی که در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اشتغال را یکی از اساسی ترین مسائل در قانون برنامه ششم توسعه و هم در قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور عنوان کرد.

او همچنین براساس جدیدترین گزارش خزانه‌داری کل کشور، گفت: حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع پیش‌بینی شده ما در قانون مذکور به‌عنوان درآمدها محقق شده که میزان تحقق این عدد نسبت به پیش‌بینی ۷۷ درصد است و با توجه به رقم سال گذشته، ۴۸ درصد بیشتر است.

نوبخت، رقم تحقق درآمدهای مالیاتی و حقوق گمرکی را ۵۵ درصد بیان کرد و افزود: نرخ تحقق درآمدهای نفتی هم ۱۶ درصد بیشتر از پیش‌بینی است و نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد بیشتر است.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در شش ماه سال جاری، حدود ۲۶ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت شده و این رقم هم حدود چهار برابر بیشتر از سال گذشته بوده و گویای آن است که به رغم تلاطم‌ و نوسان‌ اقتصادی، ما روند دریافت‌ها و پرداخت‌هایمان وضعیت بهتری داشته است.

در این جلسه نمایندگان عضو فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی در اظهارنظرهای خود از بین بردن مشکلات ناشی از سوء مدیریت از روند اشتغال، رفع موانع تولید و از بین بردن بلاتکلیفی‌ها در سیاست‌گذاری‌ها را مورد تاکید قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه