English

تاک لین در مراسم روز جهانی دریانوردی:

ایمنی کشتی ها و سرنشین های آنها را تضمین خواهیم کرد

رییس سازمان بین المللی دریانوردی گفت: یکی از برنامه های سازمان حرکت در مسیر توسعه پایدار ب ای تحقق توسعه پایدار در سال 2030 است از این رو ایمنی کشتی ها و سرنشین های آنها را تضمین خواهیم کرد

ایمنی کشتی ها و سرنشین های آنها را تضمین خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تک لیم رییس سازمان بین المللی دریانوردی در مراسم روز جهانی دریانوردی در سالن مرکز همایش های صدا و سیما گفت: روز گذشته از چند آثار باستانی ایران دیدن کردم و مردم را در خیابان دیدم که چقدر با انرژی تردد می کنند.

او با تاکید بر اینکه آیمو یکی از سازمان های زیرمجموعه سازمان ملل است که وظیفه ایمنی و محیط زیست دریا را به عهده داریم و در این مسیر برای ارتقای دریانوردی قوانینی را تدوین و تصویب می کنیم.

 آیمو ابتدا مسائل ایمنی را بیشتر دنبال می کرد

او با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده آیمو سانحه ساوجی را به بازماندگان تسلیت می گویم افزود: امیدوارم با سازوکارهای که در نظر می گیریم دیگر شاهد این حوادث نباشیم. آیمو ابتدا مسائل ایمنی را بیشتر دنبال می کرد اما در حال حاضر به مسائل زیست محیطی و حقوقی تسری پیدا کرده است.

کیم با اعلام اینکه امروز میخواهم برخی نظرات خود درباره فرصت های آینده دریانوردی بگویم افزود: یکی از موفقیت های آیمو تصویب قوانین برای حذف گازهای گلخانه ای از کشتی ها بوده که ابتدای امسال انجام شده و ارتباط نزدیکی با کنوانسیون پاریس دارد.

 اصلاح گوگرد سوخت کشتی ها برای سلامتی انسان بسیار موثر است

او با اشاره به اینکه امیدواریم دولت ها و صنایع به این قوانین پایبند باشند افزود: یکی دیگر از این قوانین اصلاح گوگرد سوخت کشتی هاست که برای سلامتی انسان بسیار موثر است.

رییس سازمان بین المللی دریانوردی با اشاره به اینکه قرار است تا سال 2020 گوگرد کشتی ها به نیم درصد برسد گفت: در حال حاضر تصمیم بر این است که این الزامات از سال 2020 انجام شود.

او با بیان اینکه کمیته ایمنی سازمان دریانوردی فعالیت مداومی برای به روز رسانی قوانین دارد گفت: تحلیل سوانحه در به روز رسانی قوانین و مقررات ایمنی موثر است از این رو از بررسی های کمیته حادثه سانچی که کمیته ای مشترک بین ایران و آیمو است استفاده خواهیم کرد.

 لیم با اشاره به اینکه برنامه های برای توسعه پایدار در سال 2030 داریم گفت: با توجه به چالش های ایمنی دریایی باید سلامت کشتی و سرنشین های آنها را تضمین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی