English

تفاهم نامه همکاری بانک خاورمیانه و شرکت آسیاتک امضا شد

تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان بانک خاور میانه و شرکت انتقال داده های آسیاتک، توسط مدیران ارشد بانک خاور میانه و شرکت آسیاتک امضا شد.

تفاهم نامه همکاری بانک خاورمیانه و شرکت آسیاتک امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به روند چرخه اقتصاد در دنیا، ادغام شرکت های موفق به جهت هم افزایی و استفاده از دانش، تکنولوژی تجربه و منابع مالی با هدف ارتقای کمی و کیفیت خدمات، چندین سال است که به صورت گسترده در تمامی صنایع مادر و زیربنایی آغاز شده و با موفقیت در حال ادامه است.

وی افزود: موفقیت های به دست آمده در این زمینه، مدیون و مرهون تلاش مدیران سازمان ها، هوشمندی و آینده نگری شرکت ها، چشم پوشی از منافع انفرادی و تلاش در جهت دستیابی به ارزش افزوده مشارکتی و همچنین برخورداری از پشتوانه و منابع مالی غنی، قابل اطمینان و قانونی است.

مدیر عامل آسیاتک ادامه داد: با توجه به پتانسیل پروانه شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و چشم انداز این شرکت در جهت تبدیل شدن به مطلوب ترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و همچنین فرصت های ادغام و تملیکی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به وجود آمده، همکاری با مجموعه بانکی می تواند در سرعت بخشیدن به روند توسعه اثرگزار باشد.

وی گفت: در تفاهم نامه میان بانک خاورمیانه و شرکت آسیاتک زمینه های همکاری بسیار زیادی مورد بحث و بررسی و تفاهم قرار گرفته که از آن جمله می توان به تامین سرمایه، مشاوره ادغام و تملیک، نقل و انتقالات سهام، تامین مالی، معاملات اوراق بهادار و بازارگردانی به عنوان برترین موارد یاد کرد.

مدیر عامل آسیاتک اذعان داشت: بی شک آسیاتک و بانک خاور میانه از بازی گردانان جوان و توانای صنعت ICT و بانکداری به شمار می آیند و این همکاری میان دو مجموعه مقتدر در حوزه فعالیت خود، می تواند ضمن بروز چشم اندازهای روشنی در زمینه ادغام شرکت های فعال، پویا و صاحب دانش و تکنولوژی و تولد ابرشرکت های ارتباطی در کشور، آینده روشن تری را در حوزه تکنولوژی های ارتباطی رقم بزند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این تفاهم نامه باعث تسریع و تصریح در روند جذب سرمایه گذاری و ایجاد هم افزایی در صنعت شده و تجمیع دانش تخصصی با حمایت های مالی هوشمندانه بانکی، باعث رشد این صنعت و البته شرکت آسیاتک گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی