English

​از امروز و با امکان دادوستد در بورس کالا؛

بانک صادرات ایران اوراق گواهی سپرده طلا صادر می‌کند

بانک صادرات ایران در پاسخ به نیاز مشتریان در شرایط کنونی و با توجه به افزایش تقاضا برای خرید و نگهداری سکه‌های طلا، اوراق گواهی سپرده سکه طلا با نام «خزانه زرین سپهر» را صادر می‌کند.

بانک صادرات ایران اوراق گواهی سپرده طلا صادر می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف کاهش مخاطرات احتمالی نگهداری شخصی سکه‌های طلا و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، با همکاری بورس کالای ایران اقدام به ارائه اوراق گواهی سپرده سکه طلا به مشتریان کرده است. در این خدمت متقاضیان با سپرده کردن سکه‌های طلا نزد صندوق امانات بانک صادرات ایران، می‌توانند از مزایای گواهی سپرده سکه طلا برخوردار شوند.

 بنا براین گزارش، در فاز نخست، صندوق‌های امانات بانک صادرات ایران در پنج شهر بزرگ کشور شامل؛ تهران، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان گواهی سپرده سکه طلا به نام صاحبان آنها صادر می‌کنند.

افراد می‌توانند هر زمان که تمایل داشته باشند، با ارائه گواهی خود به صندوق امانات، سکه‌های خود را پس گرفته یا اوراق گواهی سپرده را در بورس کالا به قیمت روز به فروش برسانند. همچنین امکان خرید این اوراق در بورس کالا توسط متقاضیان وجود دارد. این اوراق قابلیت توثیق (قبول به عنوان وثیقه) برای دریافت تسهیلات را دارند.

اطمینان از نگهداری سکه، حفظ قدرت نقدشوندگی و امکان بهره‌برداری از آن به عنوان وثیقه تسهیلات، از جمله مزایای گواهی سپرده سکه طلاست.

در این طرح سکه‌های تمام بهار آزادی با طرح جدید سال ١٣٨٦ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٨:٣٠ تا ١٢ مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه