English

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی در گفتگو با موج مطرح کرد؛

قیمت عرضه مرغ در بازار ۱۰۲۵۰ تومان/گران فروشی مرغداران در نتیجه ضعف نظارت یا قیمت نهایی بالا؟

مهدی یوسف خانی گفت: ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ برای مصرف کننده را 8170 تومان اعلام کرده، اما در بازار آزاد تولید کنندگان گوشت مرغ را به قیمت 10250 تومان عرضه می کنند.

قیمت عرضه مرغ در بازار  10250 تومان/گران فروشی مرغداران در نتیجه ضعف نظارت یا قیمت نهایی بالا؟

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره قیمت گوشت مرغ در مراکز خرده فروشی اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار قیمت برای مصرف کننده را 8170 تومان اعلام کرده، اما در بازار آزاد با نرخ 10250 تومان به فروش می رسد.

وی افزود: تا زمانی که قیمت گوشت مرغ کاهش نیابد و به رقم اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار نرسد نرخی اعلام نمی شود.

یوسف خانی با اشاره به اینکه علت این تفاوت نرخ در نتیجه عدم عرضه گوشت با قیمت پایین است، گفت: نرخ اعلامی برای هر کیلو گوشت مرغ در بازار از قیمت تمام شده برای تولید کننده کمتر بوده و به همین دلیل تولیدکنندگان گوشت مرغ را در بازار توزیع نمی کنند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی درباره نظارت در بازار روی قیمت گوشت مرغ گفت: در حال حاضر نظارتی وجود دارد، اما نه روی عرضه مرغدارن بلکه  این کنترل تنها برای خرده فروشان اعمال می شود که تاثیر چندانی ندارد، زیرا کاهش قیمت مرغ فقط با نظارت بر روی عرضه تولیدکنندگان میسر می شود.

وی در پایان گفت: گوشت سایر پرندگان نیز در بازار با افزایش روبرو شده است، به عنوان مثال بوقلمون در بازار 16 هزار تومان برای مصرف کننده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه