English

منتشر می شود؛

فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی

وزیر اقتصاد از اعلام فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود کرباسیان در یادداشتی اینستاگرامی از اعلام فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

وظیفه دولت حفظ منابع ارزی کشور و تامین منافع عموم مردم است. متاسفم که ذهن جامعه طی چند هفته گذشته به دلیل سودجویی و رانت‌خواهی عده‌ای خاص بهم ریخته و نظم بازارها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

همین گروه بدون توجه به منافع ملی، آینده توسعه کشور را به مخاطره انداخته‌اند. در وزارت امور اقتصادی و دارایی تمام ابزارهای نظارتی و اجرایی خود مانند سازمان امورمالیاتی، گمرک و سازمان حسابرسی را به کار گرفته ایم که حق مردم به آنها بازگردد و اخلال‌گران نظام اقتصادی و ارزی هم هزینه رفتارهایشان را بدهند.

با خلال‌گران نظام ارزی برخورد جدی صورت خواهد گرفت

لیست تمامی افرادی که در دوره اخیر ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته‌است. این لیست را به سرعت در اختیار گمرک قرار دادیم تا با صورت دقیق مشخص کنند که چه افراد و شرکت‌هایی ارز دریافت کرده و کالا وارد نکرده‌اند. با این گروه براساس قانون و برمبنای اخلال‌گران نظام ارزی برخورد جدی صورت خواهد گرفت. همچنین سازمان امورمالیاتی هم موضوع را دنبال می کند. گزارش نهایی با نهایت شفافیت در اختیار مردم و نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

نباید در مبارزه با فساد عقب نشست و ما هم در وزارت اقتصاد در هر سطحی با فساد برخورد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی