English

ربیعی:

کاهش اثر تحریم‌ها بر زندگی روزمره مردم، مهم‌ترین کار دولت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای دولت، کاهش اثر تحریم‌ها بر زندگی روزمره مردم است

کاهش اثر تحریم‌ها بر زندگی روزمره مردم، مهم‌ترین کار دولت است

به گزارش خبرگزاری موج، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به چهارمحال و بختیاری، در شورای اشتغال شهرستان لردگان، گفت: اگر تا دیروز روزانه ۱۰ ساعت کار می‌کردیم امروز باید روزانه ۱۴ ساعت کار کنیم و نوع رابطه‌ها با مردم تغییر یابد به طوری که مهربانی را در بدنه جامعه ببریم.

وی افزود: لازم است در متن اجتماعی مردم حضور داشته باشید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای دولت، کاهش اثر تحریم‌ها بر زندگی روزمره مردم است که اقدامات برای دو دهک پایین جامعه به طور جدی پیگیری‌ خواهد شد.

ربیعی با اشاره به اعتراضات کامیون داران و ارایه کلیپ‌های ساختگی غلط برای نشان دادن انتقال آب به بصره و تحریک کردن مردم خوزستان، تصریح کرد: امروز جبهه ما بدنه اجتماعی است باید در بدنه اجتماعی خود به اندازه کافی کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال را سال حل شدن گره‌های کوچک می‌دانم، تصریح کرد: امسال باید گره‌های کوچک را باز کرد و کارهای کوچکی انجام شود، زیرا مسیر کارهای بزرگ به وسیله بازکردن گره‌های کوچک حل خواهد شد، بنابراین لازم است کارهای کوچک بسیاری سامان داده شود.

ربیعی گفت: هر مکانی که نیازمند رشد باشد باید کانون توسعه از همان محل بیرون آید به این معنا که برای توسعه شهر باید تلاش شود و از مسئولان آنجا کار توسعه آغاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی