English

شیوه ثبت نام غیر حضوری بیمه ایرانیان اعلام شد

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران شرایط ثبت نام غیر حضوری در بیمه ایرانیان را اعلام کرد.

شیوه ثبت نام غیر حضوری بیمه ایرانیان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران شرایط و شیوه ثبت نام غیر حضوری بیمه ایرانیان را اعلام کرد.

 امیر پیروزیان به شرایط ثبت نام غیر حضوری در بیمه ایرانیان اشاره کرد و گفت: جهت رفاه حال متقاضیان فاقد پوشش بیمه درمان و با هدف جلوگیری از ازدحام، اتلاف وقت و افزایش سطح دسترسی متقاضیان، سامانه ثبت نام و درخواست صدور دفترچه بیمه ایرانیان سازمان بیمه سلامت طراحی و راه‌اندازی شده است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.bimehsalamat.ir از مزایای این خدمت الکترونیکی بهره‌مند شوند.

مدارک لازم جهت دریافت دفترچه بیمه ایرانیان

وی ادامه داد: بیمه شده باید جهت دریافت دفترچه بیمه ایرانیان خود و هر یک از اعضای خانواده با همراه داشتن مدارکی از جمله اصل شناسنامه و کارت ملی خود و تمام افراد خانواده، یک قطعه عکس ۴*۳ برای افراد بالای ۲ سال، فیش مربوط به پرداخت حق بیمه به ازای هر نفر و هزینه صدور دفترچه به ازای هر جلد ۱۰۰۰ تومان، به دفتر پیشخوان دولت منتخب خود مراجعه کند.

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران همچنین گفت: در صورتی که متقاضی با پیام «این شماره ملی در بانک اطلاعاتی سامانه امید موجود است»  مواجه شود، باید برای ادامه فرآیند اخذ خدمت ایرانیان به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • نسرین سعیدی پور

    ثبت نام بیمه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی