English

برگزاری روز جهانی زنبور عسل در تهران

مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران کشور گفت: صنعت زنبورداری کشور امسال بین المللی می شود.

برگزاری روز جهانی زنبور  عسل در تهران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اتحادیه مرکزی زنبورداران ایران، مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران کشور گفت: پس از آن که اسلونی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشنهادش را مصوب کرد، روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت مصادف با ۲۰ ماه می مصادف با روز جهانی زنبور عسل رویدادهای متنوعی برای آگاهی‌بخشی از اهمیت زنبورعسل، حمایت از صنعت زنبورداری، تأثیرات مهم گرده‌افشانی زنبور عسل در توسعه پایدار کشاورزی و تأمین غذا برگزار می‌شود. 

عفت رئیسی با اشاره به اهمیت تصویب این پیشنهاد به اتفاق آرای مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: این موضوع به همراهی ویژه جامعه بین‌المللی نشان از آگاهی نسبت به اهمیت زنبور و نقش محسوس و کلیدی آن در گرده‌افشانی و تأمین غذای بشریت است. 

پرورش عسل در ایران

مدیرعامل اتحادیه مرکزی زنبورداران ایران اظهار امیدواری کرد، تا این موضوع سرآغاز حمایت از روند دشوار محافظت زنبورها و گرده‌افشانی آنها در راستای توسعه بخش کشاورزی باشد. 

سمپاشی بی رویه تهدید است

یکی از مکانیسم‌های توسعه و افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی، فعالیت زنبورها در مزارع کشاورزی است که طی چند سال گذشته به دلیل استفاده بی‌رویه از سموم مختلف و محدود شدن صنعت زنبورداری تا حدی کاهش یافته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه