English

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:

توجه به افزایش درآمدهای شعب،یک اولویت اساسی برای بازرسان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:در سال جاری توجه به افزایش درآمدها ، مدیریت هزینه ها و جذب منابع ارزان قیمت توسط شعب،یکی از محورهای اساسی فعالیت بازرسان و حسابرسان بانک ملی ایران باشد.

توجه به افزایش درآمدهای شعب،یک اولویت اساسی برای بازرسان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در دومین روز نوزدهمین همایش و کارگاه آموزشی سراسری بازرسان و حسابرسان این بانک در بابلسر با اشاره به اهمیت و حساسیت کار بازرسان و حسابرسان در بانک و تقدیر از تلاش های آنها در کاهش مطالبات معوق شعب در سه ماهه پایانی سال گذشته گفت:بازرسی یکی از ارکان بانک و چشم بینا و سفیر امین بانک است و به همین علت باید دانش و اطلاعات بازرسان و حسابرسان بیش از بقیه و به روز باشد.در این صورت است که می تواند باعث تغییر رفتار واحدها و ایجاد ارزش افزوده در بانک شود.
وی حرکت بخش بازرسی و حسابرسی منطبق بر اهداف بانک را ضروری دانست وگفت: بازرسان و حسابرسان باید اهداف و سیاست های بانک را بشناسند و در این راستا حرکت کنند.
کریمی خواستار حفظ آبروی افراد در جریان بازرسی ها شد و ادامه داد:پیشگیری بهترین رویکرد برای رفع مشکلات است در عین حال به بازرسی های الکترونیک باید بیشتر توجه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه