English

موج گزارش می دهد؛

هزینه های مخفی در اپراتورهای تلفن همراه/سرویس های فعال خود را چک کنید

چرا پیامک‌های دعوت به عضویت در سرویس ها برای مشترکان تلفن همراه اشاره‌ ای مستقیم به عضویت و محاسبه هزینه وجود ندارد؟

هزینه های مخفی در اپراتورهای تلفن همراه/سرویس های فعال خود را چک کنید

به گزارش خبرنگار اقتصادی موج،بسیاری از مشترکان اپراتورهای تلفن همراه درباره هزینه هایی که تحت عنوان خدمات مبنی بر محتوا در قبوض تلفن همراهشان درج شده بی اطلاع هستند.

برخی پیامک‌های دعوت به عضویت در سرویس ها برای مشترکان تلفن همراه با متن‌های فریبنده برای شرکت در قرعه‌کشی، شما برنده شدید، شارژ رایگان و ... ارسال می‌شود که در دوره‌های گذشته در این پیامک‌ها هیچ اشاره‌ای به عضویت و محاسبه هزینه وجود نداشت و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مشترکین به این صورت برای دریافت خدمات عضو شده‌ و درنتیجه مبالغی در قبوض تلفن همراهشان درج و محاسبه می‌شود که از آن‌ها بی‌اطلاع هستند.

هزینه های مخفی تلفن همراه

نحوه ارسال پیامک‌های مربوط به خدمات به گونه‌ای است که هزینه و روش لغو عضویت آن در هر پیامک ارسالی درج می‌شود اما کاذب و گمراه‌کننده است، به طور مثال مشترکین را به ارسال کد عضویت به سرشماره‌های مورد نظر تشویق می‌کنند که ممکن است برای عضویت ناخواسته مشترکین هزینه هایی لحاظ شود.

پس مشترکان چه باید بکنند؟

مشترکین تمامی اپراتورها می توانند با ارسال پیامک خالی به شماره ۸۰۰ و یا شماره گیری کد #۸۰۰* سرویس های محتوایی فعال خود را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به قطع آنها اقدام کنند.

راحت ترین و در دسترس ترین راه برای مشترکانی که می خواهند سرویس های ارزش افزوده شان حذف شود این است که؛ دستور لغو مربوط به هر سرویس را به صورت زیر اجرا کنند.

با شماره گیری *800*1# تمامی سرویس های فعال خود را مشاهده می کنید و برای غیر فعال کردن تمامی سرویس ها می توانید *800*2# اقدام کنید.

برای غیرفعال‌سازی عضویت، ارسال یکی از عبارات "OFF" و یا "خاموش" به شماره کوتاهی است که سرویس از آن دریافت می شود.

 همچنین مشترکان تمامی اپراتور ها برای مشاهده قبوض تحت عنوان «سایر هزینه‌ها» می‌توانند با مراجعه به پورتال سایت اپراتور خود از جزئیات هزینه مورد نظر اطلاع یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی