English

درخواست ۶ میلیاردی عربستان از بن طلال

مقامات سعودی از شاهزاده ولید بن طلال که از اوایل ماه نوامبر به اتهام فساد بازداشت به سر می برد خواسته اند برای به دست آوردن آزادی خود حداقل ۶ میلیارد دلار پرداخت نماید.

درخواست 6 میلیاردی عربستان از بن طلال

به گزارش خبرگزاری موج روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده، مقامات سعودی به شاهزاده ولید بن طلال که از اوایل ماه نوامبر به اتهام فساد بازداشت به سر می برد گفته اند برای به دست آوردن آزادی خود حداقل باید 6 میلیارد دلار پرداخت نماید.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گفته، رقم مورد درخواست از بن طلال جزء بالاترین رقم هایی است که از افراد بازداشت شده مطالبه شده است.

الولید 62 ساله که پنجاه و هفتمین فرد ثروتمند جهان به شمار می رود، بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، 18 میلیارد دلار دارایی دارد. وی به دلیل سرمایه گذاری در شرکت های مختلفی نظیر سیتی گروپ، اپل و توئیتر فردی شناخته شده است.

بر اساس این گزارش، الولید در حال مذاکره با رژیم سعودی در خصوص پذیرش بخش عمده ای از سهام شرکت خود، کینگدام هولدینگ به عنوان رقم مورد درخواست برای آزادی اش است. کینگدام هولدینگز جزء شرکت های عرضه شده در بورس عربستان است و ارزش آن در بازار بورس به حدود 9 میلیارد دلار می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه