English

کمیسیونر اتحادیه اروپا:

بانک های ایران خود را با استانداردهای روز جهانی مطابقت دهند

کمیسِونر کشاورزی اتحادیه اروپا گفت: هنوز مشکلات بانکی ایران با اروپا به طور کامل حل نشده است ولی اتحادیه اروپا این اطمینان می‌دهد که تمام تلاش خود را انجام دهیم تا موانع بانکی میان ایران و اتحادیه اروپا برداشته شود.

 بانک های  ایران خود را با استانداردهای روز جهانی مطابقت دهند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج در نشست خبری که با حضور کمیسیونر کشاورزی اتحادیه اروپا و وزیر جهادکشاورزی در هتل لاله برگزار شد.

کمیسیونر کشاورزی اتحادیه اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا به اجرای برجام متعهد است چرا که برجام بعد از 12 سال مذاکره سخت به دست آمد و اتحادیه اروپا طرفین توافقنامه را به ادامه و انجام راه دعوت می‌کنید گفت:خانم موگرینی طی سفر خود به آمریکا اعلام کرد که ما نیاز داریم برجام باقی بماند و اتحادیه اروپا در این زمینه موفق عمل کرده است.

فیل هوگان به مشکلات بانکی بین ایران و اروپا اشاره کرد و افزود:هنوز مشکلات بانکی ایران با اروپا به طور کامل حل نشده است ولی اتحادیه اروپا این اطمینان می‌دهد که تمام تلاش خود را انجام دهیم تا موانع بانکی میان ایران و اتحادیه اروپا برداشته شود اما باید توجه داشت که دو سال زمان کافی برای حل این مشکل نیست.نشست خبری مشترک کمیسیونر کشاورزی اتحادیه اروپا و وزیر جهاد کشاورزی

به گفته این مسوول حرکت های خوبی میان ایران و کشورهای اروپایی توسط بانک های کوچک انجام شده است اما این مشکل در ارتباط با بانکهای بزرگ هنوز وجود دارد و لازم است بانکهای ایران خود را با استانداردهای روز جهانی مطابقت دهند.

وی با بیان اینکه در کشاورزی و امنیت غذایی اصول و همکاری های مشترکی با ایران داریم ادامه داد:کشاورزان در مناطق روستایی از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند چرا که در این تفاهم نامه برای آنها اشتغالزایی ایجاد می شود همچنین فعالیت‌های شرکت های جدیدی بین ایران و اروپا در حال جریان  است.

کمیسیونر کشاورزی اتحادیه اروپا به تفاهم نامه های امروز در ایران پرداخت و خاطر نشان کرد:امروز دو تفاهمنامه میان ایران و کشورهای اروپایی به امضا رسید ۱-تفاهمنامه برای تولید بذر بین شرکتهای ایرانی و فرانسوی منعقد شد ۲-تفاهمنامه بین اتحادیه اروپا و فدراسیون صنایع غذایی به امضا رسید که اولین گامهای عملی در حوزه کشاورزی و غذا به حساب می‌آید.نشست خبری مشترک کمیسیونر کشاورزی اتحادیه اروپا و وزیر جهاد کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی