English

انتقاد جهرمی از روابط عمومی وزارت ارتباطات

عملکرد سازمان را رها کرده اید و چاپلوسی می کنید

وزیر ارتباطات در همایش روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات با تأکید بر اینکه بنا نیست مجیز من را بگویید و چاپلوسی کنید، گفت: ۱۰۰ نفر آدم در روابط عمومی جمع شده‌اند تا اگر وزیر جایی رفت از او فیلم و عکس تهیه کنند اما باقی عملکرد سازمان را رها کرده‌اند.

عملکرد سازمان را رها کرده اید و چاپلوسی می کنید

به گزارش خبرگزاری موج، محمدجواد آذری جهرمی در «چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» با بیان اینکه روابط عمومی مقدس و تاثیرگذار است به آسیب‌شناسی این حوزه در راستای مأموریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و با ابراز برخی انتقادات، خطاب به روابط عمومی فعلی این وزارتخانه گفت: سیستمی که صرفاً براساس بازخورد مثبت و بر مبنای نظام چاپلوسی بنا نهاده شده است، ناپایدار است.

وزیر ارتباطات همچنین در بخش‌هایی از صحبت‌های خود که ویدئوی آن در زیر موجود است، عنوان کرد: یک اتفاقی می‌افتد و لازم است جوابی داده شود، آقایان در روابط عمومی کشتند ما را که جواب ندهید و می‌گویم شما جواب دهید می‌گویند این شأن شما نیست جواب دهید.

وی افزود: روابط عمومی وزیر یا رئیستون نباشید؛ مجموعه‌ای درست کردند با 100 نفر آدم که وزیر هر کجا می‌رود می‌خواهند عکس بگیرند و صحبت‌های او را بگذارند اما بقیه عملکرد سازمان کجاست؟ هیچی!

آذری جهرمی خطاب به روابط عمومی وزارت ارتباطات خاطر نشان کرد: بنا نیست چاپلوسی من را بکنید و مجیز من را بگویید؛ بلکه باید ملاحظه اهداف سازمان‌تان را بکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی