English

کاهش ۸.۲ درصدی حمل محموله های نفتی

مدیرعامل شرکت حمل و نقل فله کشتیرانی از رشد ۳۳ درصدی حمل محموله‌های کانتینری این شرکت خبر داد و گفت: حمل محموله‌های نفتی با کاهش حدود ۸.۲ درصدی مواجه شده است.

کاهش 8.2 درصدی حمل محموله های نفتی

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اکبر غُنجی اظهار کرد: شرکت حمل و نقل فله کشتیرانی در بخش حمل محموله‌های کانتینری 33.3 درصد رشد داشته است.

وی  با بیان این‌که در بخش محموله‌های فله خشک نیز  3.2 درصد رشد داشته‌ایم، تصریح کرد:‌ محموله‌های کالای عمومی در مدت یاد شده ثابت مانده و حمل محموله‌های نفتی نیز با کاهش حدود 8.2 درصدی مواجه شده است.

وی با بیان این‌که حمل محموله‌های فله مایع 66.7 درصد رشد داشته است، گفت: شرکت حمل فله و کالای عمومی کشتیرانی در نیمه نخست امسال به طور متوسط 53 فروند کشتی به ظرفیت فعال حدود 2.5 میلیون DWT در اختیار داشت. بر اساس این میزان کشتی و ظرفیت طی مدت اشاره شده میزان تن مایل با رشد 34 درصدی مواجه بود که به معنای افزایش عملکردی بالغ بر 50 درصد است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط موجود در حمل و نقل دریایی و با در نظر گرفتن این مهم که وضعیت محمولات تغییری نکرده باید برای افزایش درآمد و توسعه فعالیت به سمت کاهش هزینه ها حرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه