English

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس:

کاهش تعرفه واردات گوشت صدمات جدی به تولید داخلی خواهد زد

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت:با بیان اینکه کاهش تعرفه واردات گوشت تولید داخلی را له می کند افزود:بسیاری از مرغداری و دامداری های کشور دست به عصا در چرخه تولید حرکت می کنند.

کاهش تعرفه واردات گوشت صدمات جدی به تولید داخلی خواهد زد

به گزارش خبرگزاری موج، سید راضی نوری گفت: امروزه در تولید گوشت قرمز و سفید جز معدود کشورهای هستیم که خود کفاهستیم ودلیل این ادعا این است که اگر فردی هم اکنون اقدام به اخذ مجوز مرغداری و دامداری کند، به دلیل به اشباع رسیدن تولید در این صنعت مجوزی صادر نمی شود.
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ،گفت: دولت به جای واردات گوشت فکری به حال ارزان رسیدن نهاده های دامی به دست مرغداران و دامداران کند زیرا وابستگی به واردات گوشت قرمز بطورحتم امنیت غذایی کشور را با تهدید روبرو می کند.
نوری افزود:با کاهش تعرفه واردات گوشت ما در روزگار تحریم های احتمالی برای تامین این کالای حیاتی برای سفره غذایی شهروندان با مشکل روبرو می شویم.
وی ادامه داد:دولت باید برای حمایت از دامداران برای افزایش تولید و ماندگاری دامداران در چرخه تولید مشوق های تولید در نظر بگیرد ودر مقابل نیز با افزایش تعرفه واردات ،تولید کننده داخلی را در چرخه فروش حمایت کند.
نوری با بیان اینکه کاهش تعرفه واردات گوشت تولید داخلی را له می کند افزود:بسیاری از مرغداری و دامداری های کشور دست به عصا در چرخه تولید حرکت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه