English

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:

ایدرو با جهش به سمت حوزه های نوآورانه و خلاق حرکت می کند

رئیس هیئت عامل ایدرو گفت: سازمان گسترش در صنعت کشور اثرگذاری بزرگی دارد و در راستای بازآفرینی نقش ایدرو در کشور، باید در جهت مسائلی که بیشتر جنبه نوآوری و خلاقیت دارند و بخش خصوصی در آن حضور ندارد، حرکت کند.

ایدرو با جهش به سمت حوزه های نوآورانه و خلاق حرکت می کند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیئت عامل ایدرو در جلسه شورای مدیران و معاونان سازمان با بیان اینکه با تلاش همکاران ، سازمان گسترش از مهجوریت درآمد، تصریح کرد: سازمان گسترش در صنعت کشور اثرگذاری بزرگی دارد و در راستای بازآفرینی نقش ایدرو در کشور، باید در جهت مسائلی که بیشتر جنبه نوآوری و خلاقیت دارند و بخش خصوصی در آن حضور ندارد، حرکت کنیم.

منصور معظمی با اشاره به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ایجاد صنایع در مناطق خود، وزیر صنعت، معدن و تجارت هم از ایدرو جهت اقدام در محرومیت زدایی در بخش صنعت کشور در استان های کمتر توسعه یافته انتظار دارد و از اهم برنامه های این وزارتخانه قرار گرفته است.

معظمی افزود: در راستا انتظار می رود مجلس قوانینی که ایدرو را در حرکت و هدایت صنعت کشور محدود کرده، تغییر دهد.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره نیاز کشور به جذب سرمایه خارجی و ایجاد اشتغال تصریح کرد: برای یک اقدام و فعالیت هزاران سوال مطرح می شود، ولی برای انجام آن هیچ کمکی نمی شود. چرا برای سرمایه گذاری در این کشور و جذب آن کمک نمی شود.

رئیس هیئت عامل ایدور، توجه و نگاه ویژه دکتر شریعتمداری و انتظار ایشان از ایدرو را مثبت خواند و گفت: وقتی می توانیم برای ده هزار نفر در پروژه های سال ۹۶ ایدرو شغل ایجاد کنیم، باید هر چه سریعتر این موضوع را گسترش و توسعه دهیم چون دغدغه اصلی نظام اشتغال است و ایدرو به عنوان یک سازمان استراتژیست و سیاست گذار و اجرا کننده این امر است و وظیفه ایدرو توسعه و هدایت صنعت کشور است.

معظمی در پایان خطرنشان کرد: انتظار از ایدرو در حال حاضر جهش است و این سازمان باید برای حضور بهتر و هوشمندانه تر در حوزه صنعت، بازوی مطالعاتی خود را تقویت کند و تا بتواند گام های موثر تری در حوزه های راهبردی بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه