English

یک مقام وزارت راه خبر داد؛

سیاست اصلی وزارتخانه بافت ناکارآمد شهری است

علی چگنی اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که در همایش امسال به آن پرداخته می شود و سیاست اصلی وزارتخانه هم بر آن بناست، بافت ناکارآمد شهری است تا بتوان با تمرکز بر آن شرایط ورود به احیا و بازسازی بافت های فرسوده را ساده‌تر کنیم.

سیاست اصلی وزارتخانه بافت ناکارآمد شهری است

به گزارش خبرگزاری موج، علی چگنی اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که در همایش امسال به آن پرداخته می شود و سیاست اصلی وزارتخانه هم بر آن بناست، بافت ناکارآمد شهری است تا بتوان با تمرکز بر آن شرایط ورود به احیا و بازسازی بافت های فرسوده را ساده‌تر کنیم.

وی تصریح کرد:‌ مسکن، یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین کالاهایی است که خانوار در طول عمر خود خریداری یا به آن دسترسی پیدا می‌کند. آمال و آرزوی یک خانواده داشتن خانه‌ای خوب برای زندگی است بنابراین سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای تامین چنین کالایی بسیار پیچیده و دارای ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فنی، معماری، شهرسازی و ... است.

وی ادامه داد:‌ همایش سیاست‌های توسعه مسکن فرصتی است تا صاحب‌نظران، کارشناسان و به طور کلی کسانی که در حوزه مسکن کار تحقیقاتی انجام داده‌اند، دور هم جمع شوند و با همفکری و هم‌نظری، دیدگاه‌های یکدیگر را در محیطی آزاد نقد کنند و بتوانند دریچه‌های جدیدی را برای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بهتر جهت حل مشکلات پیش روی این حوزه باز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی