English

هشدار مجدد وزارت صنعت:

فعالان معدنی مراقب شیادان و کلاهبرداری باشند

وزارت صنعت، معدن و تجارت از همه فعالان بخش معدن کشور خواست تا مراقب شیادانی باشند که با جعل عنوان کارکنان این وزارتخانه اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کنند.

فعالان معدنی مراقب شیادان و کلاهبرداری  باشند

به گزارش خبرگزاری موج از این وزارتخانه با وجود هشدارهای قبلی وزارت صنعت، معدن و تجارت هنوز هم افراد شیادی با جعل عنوان کارکنان این وزارتخانه و یا دیگر القاب و عناوین مشابه و با توسل به شگردهای جدید از بهره‌ برداران معادن در استان‌های کشور اخاذی و کلاهبرداری می‌ کنند.

برپایه این گزارش، در همین پیوند و به عنوان نمونه در چند مورد این افراد خود را کارشناس ارزیابی معادن معرفی و برای تسریع روند اداری و یا اعتبارسنجی یا در قبال انجام مقدمات اعطای وام بلاعوض، از بهره‌ برداران و فعالان معادن تقاضای ارسال مدارک و دریافت پول کردند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت بار دیگر از همه فعالان بخش معدن تقاضا دارد تا برای جلوگیری از تکرار و استمرار این گونه اقدامات سودجویانه و تبهکارانه، هرگونه موارد مشابه را به سرعت به حراست این وزارتخانه یا حراست سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و یا دیگر مراجع امنیتی اطلاع دهند.

جمهوری اسلامی ایران با اکتشاف 68 نوع ماه معدنی، از نظر تنوع در بین 10 کشور شاخص جهان جای دارد و از نظر میزان ذخیره اکتشافی معدنی رتبه پانزدهمین کشور را از آن خود کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه