English

معاون وزیر جهاد کشاورزى مطرح کرد؛

واگذارى سهام شرکت هاى وابسته وزارت جهاد کشاورزى به ٢٥ هزار نفر رزمنده

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانى وزارت جهاد کشاورزى گفت:در دولت یازدهم وزیر جهاد کشاورزی، سهام شرکت و موسسه های وابسته به وزارت جهاد کشاورزى را به ۲۵ هزار نفر از رزمندگان واگذار کرد.

واگذارى سهام شرکت هاى وابسته وزارت جهاد کشاورزى به ٢٥ هزار نفر رزمنده

به گزارش خبرنگار اقتصادى خبرگزاری موج؛در بیست و نهمین گردهمایی سراسرى فرماندهان مهندسی رزمى و ایثارگران جهاد کشاورزى محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در بیست و نهمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد گفت: جهادگران با تقدیم ۳۳۰۰ شهید و صدها هزار آزاده و جانباز نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده اند.

وی اضافه کرد: گستردگی نقش جهادگران در دفاع مقدس تاکنون آن طور که شایسته است به جامعه معرفی نشده و این نقش فقط به اقدامات جهادگران در راه سازی، سنگرسازی و خدمات پشتیبانی در جنگ خلاصه شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: توجه به نوآوری ها و اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس، کلید تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

جوادی ادامه داد: در دولت یازدهم با درایت وزیر جهاد کشاورزی، سهام شرکت و موسسه های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی تاکنون به ۲۵ هزار نفر از رزمندگانی که بیشتر از ۶ ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته اند واگذار شده و این واگذاری ها ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه