English

ماشین آلات ایتالیایی برای توسعه صنعت جواهرات به ایران می آیند

یک مقام اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: تولید کنندگان طلا در ایران در حال اتخاذ اقدامات مناسب برای بهبود جایگاه بین المللی خود از طریق بالا بردن کیفیت تولیدات هستند.

ماشین آلات ایتالیایی برای توسعه صنعت جواهرات به ایران می آیند

به گزارش خبرگزاری موج، یک مقام اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: تولید کنندگان طلا در ایران در حال اتخاذ اقدامات مناسب برای بهبود جایگاه بین المللی خود از طریق بالا بردن کیفیت تولیدات خود هستند.

احمد وفادار گفت: تولید کنندگان ایرانی اخیرا ماشین آلات پیشرفته این صنعت را از کشور ایتالیا وارد کرده اند که قطعا در آینده ای نزدیک تاثیری مثبت بر این صنعت خواهد داشت.

وی در خصوص جایگاه بین المللی تولید کنندگان طلای ایرانی گفت: در حال حاضر کشور در بین 6 تولید کننده اصلی طلای جهان قرار دارد.

وی همچنین خواستار همکاری بین کارآفرینان ایرانی و آذربایجانی در صنعت طلا شد و گفت: فرصت های خوبی برای همکاری بین دو کشور در زمینه صنعت طلا وجود دارد.

قیمت طلا در طی هفته های گذشته در بازار ایران رو به افزایش بوده است. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار ایران در 7 سپتامبر به 32.3 دلار رسید.

افزایش قیمت جهانی طلا و تصمیم اخیر بانک مرکزی ایران برای کاهش نرخ سود بانکی از عوامل اصلی افزایش قیمت طلا در بازار ایران بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه