English

یک مقام مسوول خبر داد؛

۴۲۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان پردیس سند دار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پردیس گفت: برای ۴۲۰ هکتار از اراضی ملی پلاک عسلک این شهرستان به نام دولت سند صادر شد.

۴۲۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان پردیس سند دار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، یحیی روستایی با بیان اینکه سنددار شدن اراضی ملی موجب تثبیت نهایی مالکیت دولت بر روی این اراضی و جلوگیری از سوء استفاده و تصرف به انفال می شود افزود: بر همین اساس اقدامات اصلاح هندسی بر روی ۷۷۴ هکتار از اراضی ملی پلاک های عباس آباد قوامین، خانلرآباد و طاهر آباد انجام شده که با همکاری اداره ثبت اسناد در آینده نزدیک سند مالکیت به نام دولت برای این اراضی نیز صادر خواهد شد.

وی از احداث دو سد سنگی ملاتی به حجم سازه ای ۷۸۰ مترمکعب خبرداد و اظهار داشت: با هدف کنترل سیل و جلوگیری از ورود رسوبات به دریاجه سد ماملو دو سد در زیرحوزه آبخیز باغکمش از حوزه آبخیز سد ماملو احداث شده است که عملیات اجرائی ساخت این دو سد به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پردیس به ایجاد شبکه رایانه ای اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: زیر ساخت های لازم برای راه اندازی اتوماسیون تحت وب بر روی این شبکه آماده شده و به منظور استفاده از ارتباط اینترنتی MPLS ، این شهرستان بعنوان پایلوت انتخاب که با برنامه ریزی های بعمل آمده به تمامی ادارات شهرستانها نیز تعمیم داده خواهد شد.

روستایی یادآور شد: به منظور تسهیل و تسریع در امر پاسخگوئی به استعلامات اراضی و رضایتمندی مردم سامانه سامط (پاسخگوئی به استعلام منابع طبیعی) بصورت آزمایشی در این شهرستان در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه