English

تایید ۱۳۴ استاندارد شغلی در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی با سازمان فنی‌وحرفه‌ای ۱۳۴ استاندارد شغلی در این حوزه تائید و در مرحله عملیاتی شدن قرار دارد.

تایید ۱۳۴ استاندارد شغلی در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

به گزارش خبرگزاری موج، علی ابراهیمی، مشاور و نماینده ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی در جلسه یکصد و یکم اعضای شورای گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی افزود: در راستای سیاست‌های معاونت علمی تفاهم‌نامه‌هایی بر اساس ظرفیت‌های موجود با سازمان‌های همکار امضا می‌شود تا فناوری را با فعالیت‌های گوناگون آنها همراه کند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی بر سرنوشت این تفاهم‌نامه‌ها بی‌تفاوت نبوده و برای آنها برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت داده است، خاطر نشان کرد: در همین راستا طی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای حدود ۱۳۴ استاندارد شغلی تائید شده و در مرحله عملیاتی شدن است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن در تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان آموزش و ترویج به امضا رسید، بسته‌های کارآفرین از ۳۵ بسته به ۱۰۰ بسته کارآفرینی افزایش خواهد یافت.

ابراهیمی با اشاره به تفاهم‌نامه با آستان قدس رضوی، یادآور شد: با توجه به ظرفیت بسیار بالا و مناسب این مرکز، کارگروهی تشکیل شده که حدود ۱۲ پیشنهاد مشخص برای توسعه فناوری‌های مرتبط با گیاهان دارویی پیشنهاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی