English

مدیرعامل سازمان بنادر:

توسعه ترانشیپ کمک فوری به بحث تجارت با قطر است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: روش‌های تقویت ترانشیپ از بندر شهید رجایی به بنادر دیگر از سوی کارشناسان سازمان بنادر تهیه شود.

توسعه ترانشیپ کمک فوری به بحث تجارت با قطر است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد سعید نژاد در جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به موفقیت طرح مطالعاتی بارنامه سراسری که با همکاری بخش خصوصی تهیه شد، روش های تقویت ترانشیپ از بندر شهید رجایی به بنادر دیگر نیز از سوی کارشناسان سازمان بنادر تهیه شود.

وی دستورالعمل تقویت ترانشیپ را در تمامی حوزه‌ها دانست و خاطر نشان‌کرد: این طرح باید به  تمامی حوزه ها از جمله کشتی های فیدری، تعرفه‌ها، امکانات و تجهیزات بندری بپردازد و در جهت تقویت آنها دستورالعمل لازم را در نظر گرفته و تعیین کند.

رئیس هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به موضوع تجارت با قطر که از سوی برخی از حضار در جلسه اتاق فکر این سازمان مطرح شد، تصریح کرد: توسعه ترانشیپ می تواند به بحث تجارت با قطر به عنوان یک مسئله فوری کمک کند اما باید توسعه ترانشیپ را به صورت جامع و در تمام حوزه ها در نظر گرفت.

سعیدنژاد در آخر خاطر نشان ساخت: به نظر می رسد اگر برای این مهم پیش از هر چیز از شورای عالی ترابری کشور مجوز لازم دریافت شود در روند کار تاثیر بهتری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه