English

شرکت سوئدی سیستم هشدار نشت خون دستگاه‌های دیالیز به ایران فروخت

شرکت سوئدی ردسنس مدیکال اولین قرارداد خود در یک کشور خاورمیانه را با شرکت توزیع کننده ارنا درمان هگمتانه، امضا کرده و انتظار می رود اولین سفارشات را در سال ۲۰۱۷ از بازار ایران دریافت کند.

شرکت سوئدی سیستم هشدار نشت خون دستگاه‌های دیالیز به ایران فروخت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، شرکت سوئدی ردسنس مدیکال اولین قرارداد خود در یک کشور خاورمیانه را با شرکت توزیع کننده ارنا درمان هگمتانه، امضا کرده و انتظار می رود اولین سفارشات را در سال 2017 از بازار ایران دریافت کند.

شرکت ارنا درمان هگمتانه قرار است سیستم هشدار دهنده نشت خون دستگاه های دیالیز شرکت ردسنس را در ایران توزیع نماید.

در اطلاعیه ای که از سوی شرکت ردسنس منتشر شده، با اشاره به سرمایه گذاری سنگین ایران در بخش بهداشت و درمان و اینکه بزرگی بازار بخش دیالیز ایران سه برابر بازار سوئد است، این موافقتنامه گامی مهم در بازار ایران برشمرده شده است.

شرکت ردسنس مدیکال تاکنون عمده تمرکز خود را معطوف فروش سیستم هشدار و مونیتورینگ نشت خود در دستگاه های دیالیز در بازارهای مهمی چون اروپاو آمریکای شمالی کرده بود، اما اخیرا شروع به حضور در سایر بازارها از جمله بازار خاورمیانه کرده است.

ایران که در حال سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان و تجهیزات پزشکی است، یک بازار مهم برای تجهیزات پزشکی به شمار می رود. تعداد بیمارانی که در ایران خدمات همودیالیز دریافت می کنند به حدود 12 هزار و 500 نفر می رسد که سه برابر بازار سوئد است.

شرکت ردسنس تاکید کرده که این موافقتنامه توزیع سیستم هشدار نشت خون در ایران، نشان دهنده پتانسیل بالای این شرکت در بازارهای جهانی است و این یک گام خوب برای افزایش حضور ردسنس در خاورمیانه محسوب می شود.

شرکت ارنا درمان هگمتانه دارای قراردادهای بلندمت با بیش از 500 بیمارستان و دیگر موسسات درمانی در ایران است و وزارت بهداشت و درمان ایران، شرکت ردسنس را در فهرست تولید کنندگان تجهیزات پزشکی قرار داده است. شرکت ارنا درمان هگمتانه اکنون منتظر مجوز رگولاتوری برای واردات این محصول به داخل ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه