English

مدیرعامل فولاد مبارکه تأکید کرد:

تامین حداکثری بازار داخل و حضور در بازارهای جهانی

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: در فولادمبارکه بی‌تردید به بار نشستن توسعه‌های هدفمند شرکت و پیشرفت روزافزون در تولید، مرهون همت والای سرمایه انسانی شرکت است؛ کارکنانی که با تلاش و تفکر خود پیشتاز پیشرفت و توسعه جامعه شدند.

تامین حداکثری بازار داخل و حضور در بازارهای جهانی

به گزارش خبرگزاری موج، در این جلسه پس از اینکه هریک از معاونان و مدیران، گزارش مربوط به عملکرد و مباحث فراوری واحدهای تحت مدیریت خود را ارائه کردند، دکتر بهرام سبحانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر با قدردانی از عملکرد فروردینماه کارکنان در بخشهای مختلف گفت: در بیان شأن و منزلت کارگر و ارزش زحمات این قشر ارزشمند همین بس که نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، بر دستان توانمند کارگر بوسه زدند و با این عمل به بهترین شکل، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

وی با تأکید بر اینکه روز جهانی کارگر، گرامی داشتن و ارزشگذاری بر زحمات خالصانه و تلاشهای جهادگران شریف عرصه کار و تولید کشور است، افزود: روز کارگر در سال ۹۶ معنا و مفهوم دیگری دارد. در این سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مزین شده، تمامی نگاه‌ها به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید معطوف شده است. بنابراین به خاطر داشته باشیم، رونق اقتصادی تنها با توجه به نیروی انسانی داخلی و حمایت از کار، کارگر، رونق تولید و سرمایه ایرانی محقق میگردد.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: در فولادمبارکه بی‌تردید به بار نشستن توسعه‌های هدفمند شرکت و پیشرفت روزافزون در تولید، مرهون همت والای سرمایه انسانی شرکت است؛ کارکنانی که با تلاش و تفکر خود پیشتاز پیشرفت و توسعه جامعه شدند.

وی از حفظ سلامت و شادابی کارکنان فولاد مبارکه به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: اجرای به موقع و صحیح گردش مشاغل در شرکت، به عنوان یکی از راهکارهای مناسب حفظ نیروی انسانی است. با به‌کارگیری این شیوه علاوه بر حفظ شادابی کارکنان در همه رده‌های سازمان، میتوان شرایط مناسبی برای ارتقاء انگیزه و پیشرفت نیروی انسانی فراهم کرد.

دکتر سبحانی با تأکید بر لزوم بهره‌برداری هرچه سریعتر از طرحهای توسعه شرکت اظهار کرد: تامین حداکثری بازار داخل و حضور در بازارهای جهانی با تولید محصولات کیفی و قیمت تمام شده رقابتی میسر شده است.

ایشان افزود: مجریان امور در همه بخشهای تولید، تعمیرات و خرید توجه داشته باشند که «زمان» در اجرای امور از اهمیت خاصی برخوردار است؛ بنابراین با توجه به دستورالعمل‌ها باید کارها را با سرعت، کیفیت و با قیمت تمام شده رقابتی انجام دهیم، چرا که فولاد مبارکه اکنون یک برند جهانی است و باید این آمادگی را داشته باشد که در شرایط دشوار مشکلات خود را مدیریت کند.

وی با اشاره به افزایش میزان تولید در گروه فولاد مبارکه و ادامه این روند در آینده تأکید کرد: زمانی که تولید یک واحد افزایش می‌یابد، باید مراقب باشیم که ضایعات نیز به همان نسبت کاهش یابد، در غیر این صورت به موازات افزایش تولید، ضایعات نیز افزایش خواهند یافت و این درست همان چیزی است که شرکت را با زیان مواجه میکند؛ به خاطر داشته باشیم حضور در بازارهای جهانی تنها با تولید محصول کیفی و قیمت تمام شده رقابتی میسر خواهد شد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در کوره‌های بازپخت نورد سرد شرکت انجام شده است، خاطرنشان کرد: به یقین این تغییرات و اصلاحات سبب کاهش مصرف انرژی و قیمت تمام شده محصولات و در نتیجه تولیدات با کیفیت‌تری روانه بازار میشود.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: طرحهای توسعه فولاد مبارکه هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسند و کشور را به سوی تعالی روزافزون رهنمون نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه