English

مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم قرعه کشی جشنواره مشتریان

بهترین خدمات بانکی نیاز امروز مردم است/ استان البرز بیشترین تراکنش های مالی در دستگاههای خودپرداز بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به خدمات این بانک پرداخت و گفت:تمامی خدمات و عملکرد بانک ایران زمین به منظور ارایه خدمات مناسب برای مشتریان است.

بهترین خدمات بانکی نیاز امروز  مردم است/ استان البرز بیشترین تراکنش های مالی در دستگاههای خودپرداز بانک ایران زمین
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، عبدالمجید پورسعید در مراسم قرعه کشی جشنواره مشتریان ایران زمین گفت: اصل کار بانک ایران زمین، برپایه ارایه خدمات خوب  و  مناسب است و باید  بهتر از گذشته  بهترین خدمات مورد نیاز مشتریان بانکی در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین به سیستم های خود پرداز این بانک اشاره کرد و افزود: باید مشتریان  به لحاظ امنیت و سرویس گیری، خیالشان راحت باشد و بداند که در این خودپردازها، بهترین، ایمن‌ترین و مناسب‌ترین خدمات را دریافت می‌نماید.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین مراسم قرعه‌کشی جشنواره مشتریان ایران زمین، از یازده هزار و ۸۰۷ نفر از افرادی که بالای ۶۰۰ امتیاز در این دوره از جشنواره شرکت کردند برگزار شد.

 کل جشنواره ۱۹۶ روز بوده و استان البرز و خوزستان رتبه اول و دوم بیشترین تراکنش های مالی در دستگاههای خودپرداز بانک ایران زمین را به خود اختصاص داده اند.

استاد  با اشاره به اینکه بانک ایران زمین حافظ زمین پاک و محیط زیست است یاد آور شد:توسعه خدمات بانکی الکترونیک در باشگاه مشتریان هستیم  و در این قرعه کشی ۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۲۱۶ کارت شتابی در ۵۰۰ خودپرداز این بانک، کار مالی انجام دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه